kontantstøtte. oppdatert.

turboquattro

Gift med forumet
jeg har ringt nav. de sier pengene er sendt. så enten har de sendt ut pengene litt senere (oppdaget at betalingsdatoen var litt før) eller så har bbs problemer igjen. å de presterte å si på tlf at betalingsdatoen var den siste i mnd. [&:]

Fikk den før helgen [:)]

her har det ikke kommet. [&:]

Fikk før helga.

har ikke fått....[&:]

ORIGINAL: turboquattro

her har det ikke kommet. [&:]

Jeg sjekket for en time siden, og har ikke fått. Syns det er merkelig, for fikk den 28. sist mnd. Irriterende.

ORIGINAL: Angel25

har ikke fått....[&:]

tror jeg tar en tlf og hører

nei, for nav roter med alt som det står mitt navn på... jeg sendte inn søknaden tidlig i august og de har enda ikke sett på den[:@]
men jeg fikk fort gang på dem[:)]

Ikke fått enda jeg heller!! [&:] Ringte ned og etterlyste den, han sa at alt var som det skulle, og han hadde ikke hørt noe om forsinkelser, så den ville nok komme inn i løpet av dagen.

Men jeg trenger den NÅ!! Har alltid kommet inn tidlig på morgenen før.

ORIGINAL: stibli

Fikk den før helgen [:)]

ORIGINAL: Vesla85

Ikke fått enda jeg heller!! [&:] Ringte ned og etterlyste den, han sa at alt var som det skulle, og han hadde ikke hørt noe om forsinkelser, så den ville nok komme inn i løpet av dagen.

Men får du den lengre nå som snuppa di har begynnt i bhg da?[:)]
Eller har du ikke full plass kanksje?[8D][:)]

ORIGINAL: Blåsebobbler

ORIGINAL: Vesla85

Men får du den lengre nå som snuppa di har begynnt i bhg da?[:)]
Eller har du ikke full plass kanksje?[8D][:)]

Neida har ikke fullplass  [:)] Hun går 60%, skal jeg skal ha utbetalt usle 661 kr i mnd, hehe.. Er jo flere uker siden jeg fikk vedtaket om endring på kontantstøtta og det, så det skal ikke ligge der heller!
Hmf..

nav her i telemark har klart å rote bort mine penger...
men skulel sjekke opp så håper ting skjer...trenger pengene nå....
bare tull emd de...

Back
Topp