Kontantstøtte hjelp

ColgateSmile

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
jenta mi ble ett år i april, har derfor mottatt kontantstøtte for henne siden hun ikke begynte i barnehagen før i begynnelsen av august. Har gitt beskjed til NAV at hun har fått barnehageplass. Fikk likevel utbetalt kontantstøtte igår. Er dette rett?? Har hørt noen si at man får støtte for august og hvis man har barn som begynner i barnehagen da. Men usikker på om dette stemmer! Noen som vet?

Dette har jeg også lurt på! Noen som vet om man får kontantstøtte for måneden etter barnet fyller 1 år. Altså, jenta mi er født 8 februar, får jeg da kontaktstøtte for hele mars?

Dette har jeg også lurt på! Noen som vet om man får kontantstøtte for måneden etter barnet fyller 1 år. Altså, jenta mi er født 8 februar, får jeg da kontaktstøtte for hele mars?

Man får kontantstøtte fra ungen er 13 mnd og til 23 mnd, men støtten reduseres når de er 19 mnd tror jeg det var :)

Ja du får kontantstøtte fra mars:)

Ja får til og med mnd de starter i barnehagen.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp