Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ringte jordmor i dag, fikk time senere denne uka. De sa de ville ha meg inn så tidlig som mulig
Edit: kan ha noe å gjøre med at det er første svangerskap, hun spurte om det først.
Hørt hva som er best jordmor eller lege?Jeg ringte jordmor i dag, fikk time senere denne uka. De sa de ville ha meg inn så tidlig som mulig
Edit: kan ha noe å gjøre med at det er første svangerskap, hun spurte om det først.
Hørt hva som er best jordmor eller lege?
Jeg vil definitivt anbefale å gå til jordmor! Hun er jo ekspert på svangerskap og har som regel nye bedre tid enn en lege. Ikke minst er hun oppdatert på nyeste kunnskapen, mens en lege må kunne litt om alt som har med kroppen å gjøre.Hørt hva som er best jordmor eller lege?
Ååå er det ditt første barn?Jeg skal bruke bare jordmor Har ikke behov for time før sikkert etter OUL, er jo jordmor selv, så føler meg så trygg
Ja Gravid med IVF, så dette er veldig etterlengtetÅåå er det ditt første barn?
Ååå så herlig, har du hatt flere forsøk? Jeg vet alt for lite om IVFJa Gravid med IVF, så dette er veldig etterlengtet
Tusen takk Ja, det ble sju totalt, så nå følte jeg at det jammen var vår tur!Ååå så herlig, har du hatt flere forsøk? Jeg vet alt for lite om IVF
Fantastisk Gratulerer så masse,Tusen takk Ja, det ble sju totalt, så nå følte jeg at det jammen var vår tur!
Tusen hjertelig takkFantastisk Gratulerer så masse,