Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får man best kontakt med føden i forhold til spesielle behov ifbm fødsel og barsel? Kan man få fastlegen til å sende en henvisning for en samtale? Det kan være en helsetilstand de ikke er kjent med, mest sannsynlig.
Har ikke hørt om innskrivingssamtale, er det noe nytt? Har ikke jordmortime før i august, men kan jo høre da.Usikker på hva du mener, men tenker det kan være greit å snakke med jordmoren din om det ved neste time? De bør jo ha oversikt over sånt uansett.
Ellers har vel mange innskrivingssamtale på føden ca en måned ++ før fødsel?
Også anbefaler jeg uansett å skrive fødebrev som du har med deg, slik at du kan informere om dine egne behov.
Jeg hadde ikke det med de andre, men med 2023-babyen hadde de "omvisning og innskrivingssamtale". Vet det var et tilbud "hvis du vil.." med 2021-ungen og, men.. Tror ikke jeg fikk tilbudet i 2017, og i alle fall ikke i 2009. Men vet mange sykehus har det.Har ikke hørt om innskrivingssamtale, er det noe nytt? Har ikke jordmortime før i august, men kan jo høre da.
Må være nytt ja, fikk siste for ti år sidenJeg hadde ikke det med de andre, men med 2023-babyen hadde de "omvisning og innskrivingssamtale". Vet det var et tilbud "hvis du vil.." med 2021-ungen og, men.. Tror ikke jeg fikk tilbudet i 2017, og i alle fall ikke i 2009. Men vet mange sykehus har det.
Kjedelig med så lenge til jordmortime, da.. men ville absolutt tatt det opp der!