Konstant uvi - lei... Noen tips?

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Har hatt uvi 3 ganger ilp svangerskapet og har ennå en gang fått utslag på leukocytter (2+) og hvite blodceller. Legen har gitt meg antibiotika hver gang men det har tydeligvis ikke hjulpet.. Noen som har tips til hva en skal gjøre? Mannen skal kjøpe tranebærkapsler om litt, og vi skal i tillegg reise til Kypros på lørdag.. Er i uke 29 straks 30, så veldig lei uvi...

Drikk tranebærjuice - aller helst tranebærekstrakt. Og ellers drikk appelsinjuice osv. Det holder urinen din sur og bakterier holder seg unna. Har ikke hatt uvi siden jeg begynte med det, og jeg hadde det ofte, og har vært innlagt på sykehus fordi det har spredd seg til nyrene 2 ganger.

Appelsinjuice, tranebær, god hygiene (ikke det at jeg sier du ikke har det altså :p) drikke generelt mye, ikke holde seg for lenge.

Kjerringrokkte er også bra, men jeg vet ikke om man kan ta dette som gravid.

Det er noe dritt! Håper det ordner seg :)

Har å slitt med UVI ofte.. Men prøv tranebær kapsler, det alle anbefaler å gå på året rundt. (Gikk på det en liten periode men nå er det så mye jeg føler jeg må ta at jeg ikke har orker å kjøpe nye :p dum som jeg er. Angrer når jeg sitter der på nytt :p )

Tranebærkapsler hver dag har gjort underverket for meg :)

Back
Topp