Konstant sulten?

Terria

Elsker forumet
Er det noen andre som sliter med en intens sultfølelse store deler av dagen? Jeg har hatt det noen uker nå og blir snart gal [:'(]. Det hjelper å spise, men etter en halv time er jeg som regel like sulten igjen. Sultfølelsen er skikkelig voldsom, kjennes ut som jeg ikke har spist på flere dager. Veiet meg i går og jeg har lagt på meg 3 kilo, men det er jo ikke rart når jeg spiser mye mer enn til vanlig. Lurer på hvordan dette skal ende, kommer til å se ut som en ball [:D]. Snakket med min søster om det og hun hadde det på samme måte når hun var gravid (hun spiste middag flere ganger for dagen). Heldigvis sa hun at det gikk over av seg selv etter noen uker. Trøster meg med det [:)]

ja sånn er det her også, spiser fire måltid mens jeg er på jobb[&:] pluss to til etter jobb[&:][&:][&:] også frokost

Jeg spiser også Hele tiden å er sulten hele tiden. blir kvalm hvis jeg ikke spiser ofte. Hjelper hvis jeg spiser godt til frokost, da snakker jeg egg og bacon. er en del fett i det så det hjelper litt, men spiser ofte likevell.

skikkelig sulten hele dagen ejg å. går å spiser på noe hele tida. værst om morran og kvelden da blir jeg aldri ordentlig mett uansett hvor mye jeg spiser. håper det går over snart.

Spiser også hele tiden, men det er lite jeg får i meg hver gang sånn at det er vel sånn det må være. :)
Spiser vel ca hver time til andre time...men da er det et knekkebrød eller et eple osv.

Blir rett og slett syk hvis jeg ikke får i meg mat.
Går ikke opp i vekt foreløbig.

Jepp mye sulten her ja. Sult følelse hele tiden, fikk beskjed av jordmor å spise grovt brød, ikke hvit pasta eller ris. Den burde være fullkorn for den metter mer. Å kylling mettet mer. Men har spist grovtbrød hele tiden å det hjelper ikke noe synes jeg.

Back
Topp