Er det flere her som er sulten stort sett hele tiden? Eller som har hatt det sånn og kan komme med gode råd?
Jeg er 8 uker på vei i dag og har de siste to ukene nærmest konstant gått og følt meg sulten eller småfysen.
Jeg går rundt her hjemme og tenker bare på kjøttkaker, biff, hamburger, pastaretter, spekemat, nudler, asiatisk, absolutt all god mat jeg kan komme på...
Jeg kan jo ikke spise middag 5 ganger i døgnet heller. Så da sitter jeg her med to triste brødskiver med makrell i tomat, og drømmer om å ringe bort til PB og bestille pizza.
Jeg blir helt gaaaal

Jeg er 8 uker på vei i dag og har de siste to ukene nærmest konstant gått og følt meg sulten eller småfysen.
Jeg går rundt her hjemme og tenker bare på kjøttkaker, biff, hamburger, pastaretter, spekemat, nudler, asiatisk, absolutt all god mat jeg kan komme på...
Jeg kan jo ikke spise middag 5 ganger i døgnet heller. Så da sitter jeg her med to triste brødskiver med makrell i tomat, og drømmer om å ringe bort til PB og bestille pizza.
Jeg blir helt gaaaal

men jeg blir også kvalm hvis jeg spiser for mye da, og grønnsaker osv smaker veldig lite for meg for tiden. Føles liksom ikke at det hjelper uansett hva jeg spiser, vil bare ha mer etterpå.
men jeg legger veldig lett på meg da..
likte faktisk bedre å ikke ha lyst på mat..
«kun» 11 uker.. men sulten som en ulv! glad jeg ikke har vekt hjemme!
Er 9+0 i dag.