Konstant sulten?

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Sliter med at jeg er konstant sulten, men ingenting frister å spise da jeg er uvel.
Luksusproblem i iland [emoji15] Ikke engang smågodt eller potetgull frister[emoji33]
 
Jeg er også konstant sulten og jeg er avhengig av å spise ofte for å holde kvalmen i sjakk. Har fått helt dilla på knekkebrød med leverpostei og frukt som mellommåltid [emoji3] Heldigvis ikke det verste å få i seg.
 
Sliter med at jeg er konstant sulten, men ingenting frister å spise da jeg er uvel.
Luksusproblem i iland [emoji15] Ikke engang smågodt eller potetgull frister[emoji33]

Hadde det likt sist gang, og ble veldig for matlei, måtte spise forskjellige ting hele tiden. Og etterhvert blir deg vanskelig å finne mer som skiller seg fra det andre du har spist (innenfor vanlig mat i alle fall) [emoji87]
 
Jeg har i alle fall konstant lyst til å spise, for det er bare da jeg har pause fra kvalmen.. Men jeg lyster mest på knekkebrød med leverpostei, majones og agurk, så jeg håper ikke vekta fyker i været av den grunn.. [emoji33][emoji6]
 
Jeg var sulten og havnet hit [emoji85]
00a17634ae74f20d3ab605d3303a252f.jpg
 
Back
Topp