Konstant sulten

Bolle3

Flørter med forumet
Er ikke spesielt sulten til frukost. Men etter det begynner hungeren. Sulten hele tiden. Vil ikke ha skive, berre middag. Er litt frustrerende når en nettopp har inntatt mat og så går det noen minutter og like sulten igjen. [emoji85]

Er ikke spesielt sulten til frukost. Men etter det begynner hungeren. Sulten hele tiden. Vil ikke ha skive, berre middag. Er litt frustrerende når en nettopp har inntatt mat og så går det noen minutter og like sulten igjen. [emoji85]

Akuratt sånn har jeg å det! Sambo bare flirer til meg, men han lager meg mat når jeg er sulten [emoji23]Spiser mer enn han nå, og han spiser MYE siden han er så aktiv!

Veldig sulten jeg også! Tenker på mat og gleder meg virkelig til neste måltid :joyful:. Men prøver å spise sunt og flere mindre måltider. Det varierer veldig hva jeg har lyst på også. Blir kvalm hvis det går for lenge mellom måltidene.

Spiser mer og oftere enn før. På jobb ler de av meg for jeg er blitt veldig mat fokusert:) leser bakeoppskrifter i ukeblad, i tillegg så baker jeg flere av de.. det bruker jeg ikke orke;)

I går spiste jeg meg god og mett under middagen. 15min etterpå var jeg sulten igjen og spiste opp alle restene.. story of my life akkurat nå [emoji28]

Back
Topp