Konstant sulten

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Jeg er sulten hele tiden! Spiser litt, eks ei skive, så er jeg mett. Men en time etterpå er jeg sulten igjen:confused: Håper jo det roer seg litt etterhvert. Flere som kjenner på sulten;):)
 
Jeg er sulten hele tiden! Spiser litt, eks ei skive, så er jeg mett. Men en time etterpå er jeg sulten igjen:confused: Håper jo det roer seg litt etterhvert. Flere som kjenner på sulten;):)
Jeg er helt lik.. Sulten heeele tia men blir mett så fort jeg spiser :p
 
Fatter ikke hvordan det er mulig:eek: prøver hvertfall å spise sunne og fornuftige ting,men av og til er det bare et raid i skapene, spiser litt av alt jeg finner! Det mest utrolige er at jeg til nå har gått ned litt i vekt:eek::p
Men kiloene kommer nok snart...:p
 
Har det sånn jeg og. Drakk 2 smoothier på en time tidligere idag :p klarer ikke å stoppe å spise ;)
 
Jeg også, spiser hele tiden:p Er kvalm og det eneste som hjelper er å småspise.:)
 
det er noen dager jeg har det sånn.. men egentlig har jeg stort sett normal matlyst :D
 
Skulle hellre haft de sån än att va kvalm hela tiden så er är ja avundsjuk på. Hoppas de snur snart ☺️
 
Jeg har såååå lyst på masse mat :p Pizza, biff, McDonalds..
 
Heldiggriser! Jeg har ingen appetitt og må tvinge i meg mat.
 
Har lyst på alt ja! Men når jeg begynner å spise så orker jeg ikke.. Hehe, blir mange små måltider i løpet av dagen:D
 
Har lyst på alt ja! Men når jeg begynner å spise så orker jeg ikke.. Hehe, blir mange små måltider i løpet av dagen:D

Ditto! Samboer lager alt jeg vil ha. Også blir det liksom et lite pizzastk, en halv tacolefse. Hodet vil mer enn magen :p
 
jeg også. Magen romler høyt flere ganger om dagen, men problemet her er at det er ikke småspising. Jeg er så ufattlig sulten at jeg spise store måltider, å ser faktisk at jeg har lagt på meg litt her og der :( La på meg 35 kilo første sv.skap, og frykter det skal skje igjen.
 
økt matlyst her også :p. Kjøpte meg en ben and Jerrys is til dessert , orket kun 5 skjeer :p
 
Last edited:
Eg spiser hele tiden! Er nok derfor buksene strammer:p
 
Nettopp spist 7 vårruller..... klokken 11.15 om formiddagen... var jo tross alt 2 timer siden frokost :wtf
 
Jeg spiser og spiser... Og er kvalm innimellom. Og spiser salt mat så kvalmen skal gå vekk. Jeg gikk opp 38 kilo fra vi begynte å prøve å få nr 2 til slutten av svangerskapet. Det skal IKKE skje igjen...
 
Back
Topp