Konstant stram mage

lmn86

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Noen andre som opplever det?? Magen min er helt syykt stram ikveld! Slik den blir når jeg har kynnere, men det slipper liksom ikke slik den gjør ved kynnere! Ikke vondt, men ubehagelig! Litjmann har vært utrolig aktiv idag, kjennes ut som han prøvd å presse seg ut via magen og via ikke utgangen (takk og lov, det er for tidlig!!) når han ikke har kommet seg ut et sted så har han prøvd på et annet sted! Kan jeg rett og slett være støl pga det?[emoji23][emoji23] magen er så stram at korsryggen har blitt helt stiv, så nå måtte jeg bare legge meg i senga med bbhugme puta!!

Last edited:
Akkurat sånn du beskriver hadde jeg det også igår :p Kjente meg sprengt hele dagen, og han i magen var meget aktiv, følte han kom til å stikke ut hvert eneste øyeblikk :hilarious: Var en tur på butikken, og helt sikker på at jeg aldri har sett mer gravid ut. Magen var steinhard!! Så igår følte jeg meg plutselig veldig tung og høygravid, ikke følt meg sånn hittil.
Er vell bare tegn på at vi går inn i de siste ukene :rolleyes:

Har hatt det sånn mange ganger jeg også. Det er spesielt ille om jeg er ekstra oppblåst i tillegg!

Har hatt det slik noen dager jeg også, føltes ut som jeg skulle eksplodere!:wtf:

Har det sånn når jeg står oppreist bare, da er magen steinhard - men pleier å slippe så fort jeg setter meg ned, med mindre tuppa er våken og oppmerksomhetssyk da, da hender det hun sparker ganske heftig ifra der inne og strammer opp hele magen[emoji28]

Har det sånn når jeg går tur, er i butikken eller annen «aktivitet». Og det slipper ikke før jeg har hvilt en stund etterpå. Er skikkelig slitsomt og nesten litt vondt egentlig. Får også murring i korsryggen og symfysen hvis magen er hard over lengre tid.

«Godt» å høre at jeg ikke er den eneste! Vært litt opptatt med mye besøker i helga, og magen har vært mye stram! Så får vel ta det som et tegn og slappe av litt[emoji51][emoji51] blir en rolig dag idag, frem til i ettermiddag hvor vi skal kjøre 55 mil i bil hjem! Gikk fint på turen ned, men kan ikke si jeg gleder meg veldig[emoji85][emoji85]

Har det sånn når jeg går tur, er i butikken eller annen «aktivitet». Og det slipper ikke før jeg har hvilt en stund etterpå. Er skikkelig slitsomt og nesten litt vondt egentlig. Får også murring i korsryggen og symfysen hvis magen er hard over lengre tid.

Samme her... Er utrolig slitsomt, for jeg klarer ikke gå noe særlig når det strammer og presser så nedover.. Må tisse hele tiden også.. [emoji28]
Sist gang jeg var gravid var det bekkenet som stoppet meg..nå er jeg igrunn tålig fin i bekkenet..men så er det den magen som ikke spiller på lag.. [emoji85][emoji85]

Samme her... Er utrolig slitsomt, for jeg klarer ikke gå noe særlig når det strammer og presser så nedover.. Må tisse hele tiden også.. [emoji28]
Sist gang jeg var gravid var det bekkenet som stoppet meg..nå er jeg igrunn tålig fin i bekkenet..men så er det den magen som ikke spiller på lag.. [emoji85][emoji85]
Her spiller verken bekkenet eller magen på lag :facepalm: Men heldigvis klarer jeg å nyte graviditeten allikevel :happy: Det er jeg veldig glad for. Og nå er det jo ikke lenge igjen til vi får møte våre søte små, og blir kvitt disse plagene :D

Back
Topp