Konstant stram mage

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Har i snart 2 timer hatt stram mage, ikkje samme følelse som kynnere men som den skal rakne snart, skikkelig ubehagelig :/ Er 39+1 og venter så klart på ting skal skje :p men håpe andre har erfaring og kan sei da går over snart og at det ikkje varer i maaangen timer til! Da hadde vert bedre med kynnera :p

Jeg har ikke opplevd det du refererer til her, så jeg har ingen gode råd eller
noe å komme med. Håper dog det enten går over, eller at noe er på gang :)

Kan jo ta en telefon til føden og høre med dem for sikkerhets skyld?

Hadde virkelig vert stas om det sku skje nåke no! :) Men da blir ikkje verre så får heller sjå om ei stond om da ikkje har gitt seg så får eg ringa å hørra ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også hatt det slik i noen dager nå.. Men ingenting skjer, bare masse murringer og en del av slimproppen har kommet. Er 39uker i dag :p håper at det skjer noe snart altså!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er det nå da?
Har magen forblitt hard?
Snakket med føden?

Er fortsatt stam, men ikkje så ubehagelig lengre, kansje blitt van med følelsen? :P Ligger heilt i ro på sofaen så kansje det forsvinner ut på kvelden, ellers blir det ein telefon til føden :)

kjenner du bevegelse da? jeg ville ringt føden for sikkerhets skyld. Mye vi ikke vet som kanskje ikke er bra.

jeg er muligens feig men: Ring heller en gang for mye

Han har vert i bevegelse siden magen begynte å bli stram, kansje små pauser men meir aktiv enn vanlig. Føler det enda ikkje er grunn til å ringe, men burde kansje om det fortsetter sånn så masse lengre?

Om det har vært stramt i nesten hele dag så ville jeg ringt og hørt.
Godt at den lille er aktiv da ;)

Altså jeg er en stor fan av å stole på magefølelsen ang. svangerskap, og om du ikke er bekymret så er nok alt ok. Men siden du spør her på bv så er det kanskje noe som skurrer litt for deg likevel?

Ja syns det er ubehagelig med konstant stram mage, og når det er ingen andre med samme erfaring blir eg usikker på ka det kommer av :) Men er å venter på føden no, så mulig dei veit ka da kommer av :)

godt å lese :) alt er nok fint men best å få det sjekket

Har du vært mye aktiv før det begynte? Jeg har hatt det selv over flere timer, men det er etter at jeg har brukt kroppen litt. Føler meg støl og stinn leenge før det slipper taket og er normalt igjen :)

Har slitt med bekkene så har ikkje fått vert så aktiv, men i det sidte har det gått fint. Så ikkje nåke meir idag enn ellers. Men fikk beskjed det er modningsrier så då får eg bare håpa det er ganske nerme for det er litt ubehagelig med all denna stramingen :p

Back
Topp