Konstant redd.

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Etter BO oppdaget i uke 9 for et par måneder siden, går jeg rundt og er konstant redd for at det skjærer seg igjen. Blir livredd av menssmerter som tar seg opp, eller svangerskapssymptomer som avtar. Føler at jeg bare er gravid for en kort tid og venter på at det skal skjære seg. Det er ikke gøy :( Nå ligger jeg med ganske kraftige mensmurringer (som dagen før BO ble oppdaget). Får ikke ro i sjela. Og jeg har ikke kommet til IKM en gang. Kan jo ikke holde på sånn?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker fra juli her. skjønner hvordan du har det. Opplevde også en BO som ble oppdaget på 1svangerskapskontroll å er livredd for at det skal skje igjen. Kjenner jeg har noen av de samme symptomene som forrige gang å tenker det værste med en gang :(. Er selv 7 uker på vei nå å får god oppfølging denne gangen. Snakka med gyn senest i dag å fikk beskjed om å prøve å slappe av og ta det som det kommer. Er uansett ikke noen som kan gjør noe fra eller til. Men er tøft å gå med den usikkerheten. Får tidlig ul denne gangen å det er jeg takknemlig for. Kan du ikke høre med legen din om å få tidlig ul?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Prøv å slapp av :) Jeg mistet symptomer når jeg hadde.ma..ble gravid igjen og mistet symptomer..var sikker på at det samme hadde skjedd. Hadde også blødninger..dro på ul i uke 6+4 og der var det et lite hjerte som slo <3 Nå ligger den lille og sover søtt i senga si :) har også mistet symptomer nå...orker ikke bekymre meg, får bare prøve å tenke positivt :)

<3 har en liten augustspire <3
 
Føler utrolig mye med deg :(
Hadde selv en SA for tre år siden. Var da ikke i mine villeste tanker at jeg noen gang kom til å måtte oppleve noe sånt, men det gjorde jeg altså. Brått og uventet :( sliter ennå etter den episoden, og er livredd for at det skal gå galt denne gangen også. Selv om barna ikke har vært planlagt så har jeg likevel tatt et valg om å bære de fram, og da er det klart man blir veldig lei seg og bekymret for om det skal gå galt..
 
Helt naturlig at du tenker på det, men det er tross alt bare tanker! Tanker er ikke virkelighet, de er faktisk ganske overflødige. I tillegg gir ikke disse tankene deg noe. Det er katastrofetanker som kommer med negativ energi på kjøpet.

Prøv så godt du kan å ikke bruk tid til å tenke på noe som ikke er noe vits å tenke på.

Sannsynligheten er størst for at alt går bra :)

Klem til deg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk dere. Å ikke tenke på det er dog lettere sagt enn gjort. Det gjør meg litt sint at det skal få ta fra meg gleden over å være gravid. Kan nok få tidlig ul og hcg-prøver i fleng, men er redd det bare vil gjøre meg mer stressa.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har blødd siden søndag. Testa pos dagen før. Tok blodprøve på mandag. Hcg nivå på 16.
Ny prøve onsdag og hcg nivå på 69. Blør enda og igår kom det en hvitaktig seig klump med blod på. Har ingen symptomer lenger. Er redd jeg har mistet.. tok cb digital idag og der sto d gravid. Skal ta ny prøve hos legen på mandag.
 
Jeg har blødd siden søndag. Testa pos dagen før. Tok blodprøve på mandag. Hcg nivå på 16.
Ny prøve onsdag og hcg nivå på 69. Blør enda og igår kom det en hvitaktig seig klump med blod på. Har ingen symptomer lenger. Er redd jeg har mistet.. tok cb digital idag og der sto d gravid. Skal ta ny prøve hos legen på mandag.
Må bare si det til deg at min svigerinne blødde i over en uke i uke 5 og hun hadde masse klumper, utrolige smerter og mistet alle symptomer men 8 mnd senere kom en perfekt liten baby og legen hennes sa han har så mange gravide pasienter med akkurat det samme som det går så bra så prøv å hold motet oppe for akkurat nå er du gravid og skal nyte det frem til noe annet er bevist :)
 
Back
Topp