Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Amen. Ikke så lyst på mat, nei. Blir utrolig "fullt", Men cravings på melkesjokolade og lerum julebrus. Ikke bra. Vil ikke bli for stor og tung :SAllerede... Føler meg helt proppfull. (Nå hjelper ikke kvalmen på matlysten heller..) Men å føle seg så full i magen er faktisk ganske ubehageligOg enda skal lille vokse seg dobbelt så stor!!
Flere med "fullhetsfølelse"?
Amen. Ikke så lyst på mat, nei. Blir utrolig "fullt", Men cravings på melkesjokolade og lerum julebrus. Ikke bra. Vil ikke bli for stor og tung :S
Da tror jeg at jeg sparer plassen til brunsausen!! Det er favoritten herThihih kommer til å spare plass til multekrem, en gang i året events. Så ribba og resten for lite oppmerksomhet i år)
Riskrem er veldig godt, men det blir på lille julaftenDa tror jeg at jeg sparer plassen til brunsausen!! Det er favoritten herOgså synes jeg riskrem er godt da!!
Aha! Vi bruker mandel i grøten lille julaften, og lager riskrem av restene som vi serverer til dessert på julaftenRiskrem er veldig godt, men det blir på lille julaften![]()