Konstant mett/full i magen

Ullvott

Elsker forumet
Allerede... Føler meg helt proppfull. (Nå hjelper ikke kvalmen på matlysten heller..) Men å føle seg så full i magen er faktisk ganske ubehagelig :p Og enda skal lille vokse seg dobbelt så stor!!

Flere med "fullhetsfølelse"?

Føler meg også sprekkferdig, men er samtidig skrubbsulten hele tiden. Merkelig følelse :-P konstant søtsug, men blir kjempekvalm av søtsaker og har fått dilla på klementiner, noe som gir meg halsbrann..

Stakkars gubbe sier jeg bare, først maser jeg om at han må kjøpe det jeg har lyst på, og når jeg har fått det klager jeg over kvalme/halsbrann. Skal ikke være lett ;)

Jeg føler meg helt full i magen, småsulten, men ingen matlyst :p vare skillingsbolle eller sjokolade som frister egentlig :p

Allerede... Føler meg helt proppfull. (Nå hjelper ikke kvalmen på matlysten heller..) Men å føle seg så full i magen er faktisk ganske ubehagelig :p Og enda skal lille vokse seg dobbelt så stor!!

Flere med "fullhetsfølelse"?
Amen. Ikke så lyst på mat, nei. Blir utrolig "fullt", Men cravings på melkesjokolade og lerum julebrus. Ikke bra. Vil ikke bli for stor og tung :S

Føler meg passe stappa hele tiden, sjelden jeg blir skikkelig sulten. Da må det være mange timer siden sist måltid!

Sjokolade har jeg veldig lyst på, men får halsbrann av det. Like greit egentlig

Var sånn sist og da klarte jeg ikke å spise så mye av gangen og gikk opp noen få kilo i hele svangerskapet :-) Det var supert for meg som hadde for mange kilo fra før! Baby spiser det den skal, så hun var nesten 4kg 3 uker før termin....!
Denne gangen er jeg ikke like "full" i magen og har dessverre lagt på meg mer enn sist :-/

Amen. Ikke så lyst på mat, nei. Blir utrolig "fullt", Men cravings på melkesjokolade og lerum julebrus. Ikke bra. Vil ikke bli for stor og tung :S

Ja, den sjokoladen altså! Men sist dagene har jeg vært så kvalm at selv den ikke har smakt godt. Men jeg er ikke videre bekymret for at den lysten forblir borte :p sjokoman til tider!!

Jeg har begynt å få porsjonerte talerkler, som en spøk da jeg ikke klarer å spise opp det jeg gjorde før.... hjelper ikke hvor sulten jeg er...... til å med vann begynner å føles ut som fyll.... XD

Sjokolade ja...
Vi har bare lite av det i hus aner dere hvor mye sjokolade som "har/kan ha spor av nøtter"? Alt fra Freia og Nidar....
Inntil vi har fått avklart med barnelege forholder vi oss til det legen på legevakten sa, og lar ikke vår sønn få spor av nøtter.

Men trådens egentlige tema. Jeg har ikke klart fulle porsjoner på månedsvis.

Det blir gøy til jul, du. Så mye god mat! Og så lite plass.

Back
Topp