Konstant kynnere når jeg går tur..

Zazigai

Forelsket i forumet
Prøver å bevege meg litt, går en ca 20-30 min tur hver dag/ annen hver dag, men har da nesten konstant kynnere når jeg er ute å trasker. Har endel kynnere sånn ellers også, men er det normalt og ha de konstant så lenge? Får også vondt i sida på magen, og må stoppe opp ganske ofte .. Hva mener dere? :)

Har da heilt likt her! Og då går eg heilt normalt,ikkje nåke stress.. Ganske slitsomt egentli..:-/ kjennes litt ut so sting, og vare lenge.. Men veit ikkje nåke om da då.. :-P

Sånn er det her også. Er særlig når jeg går på hardt underlag (asfalt og brostein feks). Har rett og slett måttet gi opp å gå lange turer, er rett og slett redd for at jeg får så vondt at jeg ikke klarer å gå hjem igjen :eek:

Slik er det her også. Helt normalt nå mot siste innspurt. :)

Må bare si jeg er glad jeg ikke har det slik - ennå! Hadde vært utrolig vanskelig å gå en halvtimes tur med Husky-blandingen min da! :p
Men! De dagene hvor jeg tilbringer hele dagen ute, og gjør masse ærender eller shopping etc., da får jeg gjerne konstante kynnere selv om jeg sitter når jeg slapper av i slutten av dagen.
Er typisk, kjedelig å måtte "gi opp" før kroppen gir opp, på en måte...

Går du raske skritt eller rooooooolig? :P

Her får jeg også kynnere om jeg går for mye, trenger ikke å være raskt eller sakte. Løpe derimot, :P haha... Ikke eneste en kynner :P

Men ville ha tatt det med ro om de kommer så fort du er ute å går, og viktigste er vel at de stopper opp når du gjør det :)

Sniker fra februar.. er bare i uke 28, men jeg har det også sånn. Magen blir helt steinhard når jeg er ute og går (eller gjør husarbeid). Det blir bedre hvis jeg stopper opp en liten stund, så jeg bekymrer meg ikke.

Går du raske skritt eller rooooooolig? :P

Her får jeg også kynnere om jeg går for mye, trenger ikke å være raskt eller sakte. Løpe derimot, :P haha... Ikke eneste en kynner :P

Men ville ha tatt det med ro om de kommer så fort du er ute å går, og viktigste er vel at de stopper opp når du gjør det :)

Går vell sånn midt i mellom tempo .. ;) .. Det gir seg ja når jeg stopper opp, men så fort jeg beveger på foten igjen, så kommer de tilbake .. Men godt og se at det ikke bare er meg, da er det vell sånn det skal være ;)

Går vell sånn midt i mellom tempo .. ;) .. Det gir seg ja når jeg stopper opp, men så fort jeg beveger på foten igjen, så kommer de tilbake .. Men godt og se at det ikke bare er meg, da er det vell sånn det skal være ;)

Ja, det er nå det jobbes der :) Kjente det godt når vi var og skulle kjøpe boblebukse til mellomste. Måtte gå veeeeeeeeeeldig sakte :P Den anda vøtt :P

Ja, det er nå det jobbes der :) Kjente det godt når vi var og skulle kjøpe boblebukse til mellomste. Måtte gå veeeeeeeeeeldig sakte :P Den anda vøtt :P

Hehe, ja, ser sikkert litt teit ut der en lister seg framover ;) får noen byer på jobb også, da ser jeg ut som en snigle som kryper frammover ;)

Hehe, ja, ser sikkert litt teit ut der en lister seg framover ;) får noen byer på jobb også, da ser jeg ut som en snigle som kryper frammover ;)

Og litt sånn vridd ansikt, eller rart ansiktsuttryk siden det er vndt :P hahaha.... Herlig tid vi er i :P

jeg er bare i uke 20.. men har det slik også.. blir ikke så sliten men merker det godt om jeg går i oppoverbakker f.eks

Back
Topp