Konstant kynner...

Hmm, du skulle ikke vurdert å holde deg hjemme i morgen kanskje? Jeg mener, etter en såpass heftig dag.. tror kroppen din prøver å gi beskjed om at du bør hvile?
Jeg jobber som frisør i huset mitt. Og har kunder på listen, så det er ikke så lett :(

Men jeg starter ikke før 12, så jeg tenkte å legge meg i senga igjen etter ungene er sendt på skolen;)
Har sprunget på do hele natta:(

Er du bedre nå altså? Du trengte ikke å ringe? :)
Jeg ringte ikke, nei... Det ga seg når jeg la meg skikkelig nedpå.
Litt bedre nå også, så satser på det normal modning, ett eller annet :p
Har sprunget på do hele natta da:(
Heldigvis begynner jeg ikke før 12 i dag, så jeg legger meg igjen etter barna er sendt av gårde på skolen;)

Ja, mulig det kan være det samme her. Sist kontroll var han godt nedi bekkenet, og nesten festet...

Det ga seg etter en varm dusj, og avslapping på sofaen. Kommer så fort jeg reiser meg. Men jeg har roet meg med det...
Har kun 3 dager igjen på jobb. Håper det er bedre i morgen:(

Spennende med festet hode, og slimpropp som har gått da:p
Ikke tvil om at kroppen gjør seg klar.
Begge mine fødsler startet med at slimproppen gikk...
Men det kan jo være flere uker igjen, man vet jo aldri...

mine fødsler startet med vannavgang, så går hele tiden å venter på det :P men kan jo hende det starter på annen måte nå, svangerskapet har hvertfall vært annerledes.

Uansett veldig spennende å se hva som skjer de neste dagene!:D Kan jo fort gå flere uker før det blir no fødsel, selv med så mange tegn :p håper bare på å rekke frem til sykehuset :wacky::dummy1:

mine fødsler startet med vannavgang, så går hele tiden å venter på det :p men kan jo hende det starter på annen måte nå, svangerskapet har hvertfall vært annerledes.

Uansett veldig spennende å se hva som skjer de neste dagene!:D Kan jo fort gå flere uker før det blir no fødsel, selv med så mange tegn :p håper bare på å rekke frem til sykehuset :wacky::dummy1:
Det er det som er så spennende:)
Men samtidig litt fortvilt, at det ikke kan planlegges på noen som helst måte...
Masse lykke til uans om det skulle skje noe snart eller ikke ;)

Hvordan går det med deg? <3
Takk, det går fint :happy:
I dag føler jeg meg helt normal igjen;)
Kynnerne er der jo, men ikke så ekstremt som i går. Har ikke vært mer dårlig heller;)
Kjenner litt mer liv enn vanlig i dag... Og det er bare betryggende. Han har vært ganske rolig hele svangerskapet...

Back
Topp