Konstant kald...

kinemorB

Glad i forumet
Noen som sliter med det samme? Fryser så og si hele tiden.. Eneste som hjelper en en varm dusj :/ selvom jeg har ovnen på og sitter under teppe er jeg iskald... Vurderer snart vanter inne:) noen som er lik meg her?

Kjenner meg GODT igjen. Vi har jacuzzi ute og de er DEILIG å varme seg der. Bare dumt jg ikke kan sitte der så lenge av gangen!

Åhh.. Bare badekar had gjort susen nå ! Tenker kanskje det er blodsirkulasonen min sm har blitt litt dårliger så skulle sikkert ha gått meg en skikkelig tur, men det striregner rundt husveggen , så da frister det lite når man er frossen gitt

kinemorB skrev:
Åhh.. Bare badekar had gjort susen nå ! Tenker kanskje det er blodsirkulasonen min sm har blitt litt dårliger så skulle sikkert ha gått meg en skikkelig tur, men det striregner rundt husveggen , så da frister det lite når man er frossen gitt

Her regner de og smådjevler. Regner så hardt at det slår inn på babycallen til mini. Vi har boblebad inne og,men funker ikke for øyeblikket. Du får komme her å ha girlsnight i jacuzzien. Champagnebrus og grønnsaker ;-)

Hihi, kjenner meg godt igjen! har to tjukke dyner over meg om natten og jeg har også ull på meg, fra topp til tå! deilig å ikke våkne om natten av at jeg fryser =)

Fryser og fryser og fryser hele tida...forutenom på natta...da er det plutselig varmt overalt...graviditet er en rar skrue ;)

Back
Topp