Konstant forkjøla:/

FRK John Deere

Forumet er livet
Jeg er konstant forkjøla, har pollenallergi, men det er ikke akkurat pollensesong nå[&o]

Kan lite om mugg å slikt, men kan det være en årsak til tett nese?

eller er det andre årsaker tror dere?

Jeg har hatt tett nese i snart 7 år [X(]
Ble avhengig av nesespray og det gjorde bare vondt verre.. Sutta med nesespray for over et halvt år siden og nesa ble bedre med en gang, men så ble jeg forskjøla og siden så har nesa vært tett.
Jeg har en stor polypp i den ene bihulen..

HAr du vært hos øre nese hals lege? Jeg tok MR for å finne ut om det var noe gæli oppi der.

7 år???
Fikk konstatert pollenallergi i fjor-sommer og har vært tett i nesa siden det[&:] Bruker ikke nesespray, såfremst jeg ikke blir så tett at jeg får vondt i bihulene..
Lurer på om jeg skal bestille time hos legen for å sjekke om jeg har kryssallergier.. og kansje få time hos en øre-nese-hals spesialist om det ikke bedrer seg..
Er rimelig sliten av dette.. føler ansiktet er et stort "forkjølelsessår" hele tiden..[:(]

ja i 7 år [X(]
Fikk endelig kommet meg til øre nese hals spesialist.. og fikk ikke sett noe galt da. Fikk beskjed om å bruke saltvann og komme tilbake om et halvt år. Syns den legetimen var grusom siden han satt og titta opp i nesa mi og stakk sånn greier oppi der [8D]

Så dro tilbake etter 2 år jeg da.. [8D]

Men skal nok få fjerna den polyppen.

Takk for hjelp!
Skal ringe legen å få time der[:)]

Back
Topp