Minera
Forelsket i forumet
Jeg hadde en MA i mars.. Jeg trodde jeg var rundt uke 8 men bostedet st fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 4-5.. Jeg begynte aldri å blø av meg selv.. Men når jeg ser tilbake så hadde jeg lite symptomer generelt. HCG mi økte i nesten to uker til (de ville vente å se tilfelle jeg var tidligere enn antatt) men på siste måling hadde den sluttet å øke mer.. Så ble cytoteckur...
Ble gravid med engang igjen.. Denne gangen har jeg masse symptomer og sett et hjerte slå i uke 7 så nå er jeg faktisk ganske rolig. Jeg var dødens stressa frem til ultralyden.. Nå er jeg rolig og tenker ikke så mye på det.
Jeg er kommet til uke 8 så føler at sjansen er liten nå, men selvsagt til stedet så helt senka skuldre får man nok aldri ;-)
Ble gravid med engang igjen.. Denne gangen har jeg masse symptomer og sett et hjerte slå i uke 7 så nå er jeg faktisk ganske rolig. Jeg var dødens stressa frem til ultralyden.. Nå er jeg rolig og tenker ikke så mye på det.
Jeg er kommet til uke 8 så føler at sjansen er liten nå, men selvsagt til stedet så helt senka skuldre får man nok aldri ;-)