Konstant babysyk!!!

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Har to nydelige jenter på 6 og 4 år. Og er enig med gubben att det holder, og att vi endelig er forelsket igjen etter en heftig småbarns periode. Vi nyter livet som det er nå:-) men med den lykken, så kommer en enormt babysyke!! Hyyyl... drømmer om det, og lengter etter graviditet osv.. selv om sist graviditet var forferdelig:-s er det bare kvinnens natur og være baby syk!?!?! ;-p jobber på småbarn i bhg, så skulle tro jeg fikk dosa mi der da men:-p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Eg lever i håpet at det går over men di eg kjenner, seier at di drømmer enda, enn om dei har nok. Mens andre seier kontant: Me er ferdig :) Så det kommer vel ann på mennesket gjerne? Kan jo ta ein attpåklatt om 2-3 års tid :)

Sikker på at det er sånn jeg kommer til å bli og. ;-) føler meg veldig ferdig nå, men om 3-4 år kommer vel trangen igjen. Du får skrive ned alle de negative vs. positive sidene. Men det spørs jo helt hva dere vil med familien og, og hvor dere bor. Må dere ha nytt hus, bil osv. :-)

Skjønner godt hva du mener. Jeg har fått barn nr 3 for 9 mnd siden. Det er beinhart med lite søvn pga babyen som er våken halve natten, og en skolestarter som er under utredning for autisme og adhd. Vi har ikke økonomi til flere barn mtp at vi må ha større hus og større bil. Jeg og min samboer har knapt tid alene sammen. I mitt siste svangerskap gikk jeg ned 11 kg pga oppkast. Likevel vil jeg ha flere barn. Babysyken er der hele tiden. Jeg savner å gå gravid, jeg savner fødselen, jeg savner barseltiden, jeg savner permisjon sammen med barnet mitt.

Men her må fornuften sette en stopper. Vi kan rett og slett ikke ha flere barn. Uansett, poenget mitt er at babysyken forsvinner aldri :P

Vet hvordan du har det. Jeg skal definitivt ikke ha fler.
Men jeg vil veldig gjerne ha en til :p

appen

Sånn er jeg og. Har en på 4, en på 3 og en på 7mndr. Jeg er utslitt , men vil gjerne ha flere :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ei på 6 mnd og vil ha fler. Men det passer dårlig. Burde ha ett nytt sted å bo( selv om det kan gå fint der vi bor nå). Også skjer det så mye fremover. Har omtrent ikke tid til noe før høsten. Mannen min er også redd for å "glemme" hu vi allerede har. Men jeg er misunnelig på alle de som er gravide. Skal bli tante i mai og føler jeg savner den spenningen. Hadde en fantastisk fødsel og en baby som sover hele natta. Så må bare smøre meg med tålmodighet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her:p
Har tre flotte gutter og skal absolutt ikke ha flere, men er såå babysyk...;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har det sånn jeg også! Har 2 fantastiske jenter på 3 år og er veldig fornøyd med sånn vi har det nå. Men samtidig sinnsyk babysyk! Sitter av og til å kikker på babyklær/utstyr:p håper virkelig det går over etterhvert!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp