Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eg skal på to store konserter denne veka, men så begynte eg plutseleg å tenke på om det kanskje ikkje er så lurt??
Kan det skade på nokon måte? Og kan eg gjere noko for å prøve å beskytte mest muleg? Skal sjølvsagt ikkje stå så nærmt høgtalarane
Eneste er om det blir knuffing og slikt at det kan komme noen albuer i magen, det er bare å holde deg på et sted som er rolig og ikke så tett med folk. Høy lyden har jeg aldri hørt skal være noe problem
Skal på konsert neste uke sjøl Skal ikkje være nokke fare for at lyden gjør nokke skade, barnet e ganske så beskytta inni magen. Bare pass på at du ikkje står der det blir for masse trengsel så du risikera å få støt mot magen eller nokke. Kos de
Jeg skulle på bon jovi og pink denne uken.. Men fikk ikke lov av jordmor.. Hun mente det var for mye vibreringer og forstyrrelser sånn at det kunne fremheve til en spontanabort. Som hun sa, kan ikke si at du ikke skal dra, men hun ville ikke tatt noe sjanse på det.. Så ble ingen konsert på meg :-(