Konsert:)

Real

Gift med forumet
Igår var jeg på beach boys konsert i spektrum. Det var utrolig gøy,og veldig God stemning både på scenen og i publikum. De holder jammen fortsatt koken de gutta der, etter 50 år liksom:) Dette er den andre konserten i spektrum på kort tid. Var også på Pearl Jam for ikke så lenge siden. Også var jeg i Kollen og så KISS, da det var Kollen festival. DET var gøy det. Hihi:) I slutten av august blir det Leonard Cohen på festningen i Halden-det gleder jeg meg VELDIG til!! Noen som har vært på noen gode konserter el som skal? Musikk er gøy!

godt du koser deg da! jeg har aldri vært noe konsert menneske. for mye bråk, for høy musikk for for mye menneser :P eneste jeg går på er carola rett før jul

Æ e heller ikke nå konsert menneske, like bæst å kjøp musikk å spæll heim t mæ sjøl,eiller i biln

Er ikke så veldig konsert menneske, men var på Guns N`Roses i Bergen for 2 år siden <3 så gleder jeg meg til We love the 90`s neste år (hvis bebi tillater mamma å gå ut ;) ), håper det blir like bra, om ikke bedre, en i år :)

Jeg er ikke sånn super musikk-elsker, men jeg liker å gå på konsert. Her som vi bor er det sjelden mulighet til det, da. Skulle gjerne vært på Leonard Cohen!! Kos deg masse =)

Jeg var på kings of leon på O2 arena i London i fjor, det var fantastisk kult!! Ellers så var jeg på iron maiden i Telenor arena i fjor høst, den var ikke så bra. Jeg liker veldig å være på konsert og elsket musikk :)

Back
Topp