Konsert

Trallemor

Glad i forumet
Jeg skal på Scissor sisters konsert i Oslo 18 april. Det er vel ikke skadelig for fosteret på noen måte å gå på konserten? Hörselen er jo ikke utviklet så tidlig heller. Jeg skal jo väre forsiktig å stå på siden så jeg ikke blir presset av folkemengden etc. Hva sier dere? Er vel ikke farlig eller?

Nei,ikke farlig,kooos deg[:D]
skal selv på Metallica konsert når jeg er 6 mnd på vei,blir bare bra det[:)][:)]

Ååå, jeg har også lyst til å gå på Metallica konserten!!!
Har värt på konsert med de 4 ganger för, men kunne gjerne tenkt meg å se de igjen. Men tror ikke jeg har mulighet i sommer, og billettene er vel allerede utsolgt.

jeg tror jeg vet om ei som har ekstra biletter til metallica konserten hvis du vil ha er ikke sikker på om hu har solgt de enda

Ikke farlig i det hele tatt. Fostert får moret seg der inne [:D]. Var på bryllup 2 dager før termin sist. Danset og moret meg til sent på natt så det er bare fortsette å more seg [:D]

Takk for det missy, men tror ikke jeg får kommet meg avgårde uansett, bor i Bergen og da er det litt prosjekt å komme seg til Oslo. Men blir sikkert kjempe göy!

ORIGINAL: Snule

Takk for det missy, men tror ikke jeg får kommet meg avgårde uansett, bor i Bergen og da er det litt prosjekt å komme seg til Oslo. Men blir sikkert kjempe göy!

hehe,mee too[:D]
slenger oss på toget eler bussen vi,får se kor vi er,er på båttur med mamma og de på den tiden sikkert[:)]

Back
Topp