konsert på ullevaal

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg har aldri vært på konsert på Ullevaal før.
Ser det er forskjellige prisnivåer.
Hvor er det fint å være? Gressmatta? Golden circle (ja, skjønner jo at det er digg- men er det verdt den doble(nesten) prisen? Ser det er diamond circle foran der igjen, og der skal vel fiffen oppholde seg?
nedre tribune? øvre tribune?

HJELP?

Det er iallefall ikke noe særlig å stå nesten bakerst på gressmatta.
Har bare vært på en konsert der (Bon Jovi), fikk ordna oss en sitteplass ganske langt frem på høyre side tilslutt.. [:)]

Vi sto i Golden Circle på bon Jovi. Synes det var verdt hver en krone. Kåm hel foran scena,enda folk som hadde stått mye lenger enn oss i kø kåm laaangt bak:P
Nå e rjeg veldig Bon Jovi fan da,så er ikke sikkert jeg hadde betalt så mye for noen andre artister. Men anbefaler det om du er blodfan altså:)

Hvem er det som skal ha konsert?

ORIGINAL: Tullerusket

Vi sto i Golden Circle på bon Jovi. Synes det var verdt hver en krone. Kåm hel foran scena,enda folk som hadde stått mye lenger enn oss i kø kåm laaangt bak:P
Nå e rjeg veldig Bon Jovi fan da,så er ikke sikkert jeg hadde betalt så mye for noen andre artister. Men anbefaler det om du er blodfan altså:)

Bon Jovi[;)]
JEG er blodfæn.. og jeg trodde min kjære var det også. Men han er mer glad i penger[:(][8D]

Jeg skjønner jo at det ikke er fornuftig i det hele tatt å bruke 1000 kroner på en billett.. men.. uff[:(]
Skulle så inderlig gjerne!

ORIGINAL: Gollemor

Bon Jovi[;)]
JEG er blodfæn.. og jeg trodde min kjære var det også. Men han er mer glad i penger[:(][8D]

Jeg skjønner jo at det ikke er fornuftig i det hele tatt å bruke 1000 kroner på en billett.. men.. uff[:(]

SERIØST?? NÅR? Da plasserer du han på billigplassene så kan du stå å hyle foran[8D]

Jeg er lutfattig for tiden pga ulønna perm,så blir ikke noe konsert likevell her[:'(]

Bon Jovi[;)]

SERIØST?? NÅR? Da plasserer du han på billigplassene så kan du stå å hyle foran[8D]

Jeg er lutfattig for tiden pga ulønna perm,så blir ikke noe konsert likevell her[:'(]

Er akkurat ferdig med å være lutfattig, men ikke rik nok til å skeie ut med slike ting enda[&o]
Hmm.. hvis jeg narrer ham? Jeg har en sparekonto hvor jeg setter inn 200 kr hver 14. dag. Hvis jeg sier at jeg kjøper billetter til tribunen (det gikk han med på), og så viser jeg ham ikke billettene før det har gått så lang tid at jeg har spart opp "tapet" [8D]

Uff.. jeg vet ikke jeg! Har SÅÅÅÅ lyst!

Gjør det:) Han blir sikkert glad:) Juni ja,da har jeg begynt på 100% igjen,så da har jeg råd:)
Får lure med meg noen jeg å:)

Det var så rått sist gang:) Husker det pøsregna, men det var så sykt bra likevell. Så begynte han å synge "here comes the sun" å jaggu stoppa ikke regnet å sola kåm *GÅSEHUD*

Gjør det:) Han blir sikkert glad:) Juni ja,da har jeg begynt på 100% igjen,så da har jeg råd:)

Det var så rått sist gang:) Husker det pøsregna, men det var så sykt bra likevell. Så begynte han å synge "here comes the sun" å jaggu stoppa ikke regnet å sola kåm *GÅSEHUD*

*sukk*
Han sendte akkurat en mail-
"Bon Jovi er ikke verdt 1000 spenn for meg altså"

Jeg svarte

"hørte du den lyden..? Det var lyden av HJERTET MITT SOM KNUSTE!!!!!!!"

Huff.. jeg får tenke litt mer. Men jeg har ikke så god tid heller, siden salget starter i morgen. Eller i dag, egentlig.

*sukk*

Jeg svarte

Huff.. jeg får tenke litt mer. Men jeg har ikke så god tid heller, siden salget starter i morgen. Eller i dag, egentlig.

hehe,fallt han ikke for den så er han iskald, til og med jeg kjente den.. hihi.

hva om du spanderer halve da?

*sukk*

Jeg svarte

hehe,fallt han ikke for den så er han iskald, til og med jeg kjente den.. hihi.

hva om du spanderer halve da?

vi har felles økonomi. Stort sett.. Dvs, han tjener mest, så han betaler mest. Vi har begge våre sparekontoer, men i trange tider (som det har vært en del av i det siste) har vi brukt av de pengene.
Redd han kan bli gretten om jeg bruker penger som heller burde gått til ny tv. Eller fryser. Eller.. ja, du skjønner.

Kan jeg ikke bare to billetter til Golden Circle da?[8|][8D]

Golden Circle er verdt hver eneste krone og hvert øre.
Stod i GC på Bon Jovi i 2008(?). Der var det kjempegod plass. Imens de som stod bak oss(ikke golden Circle) stod tett som sild og folk måtte dras opp av klynga av vaktene. Merket et par misunnelige blikk[:D]

Jeg skjekker alltid om det finnes noe gc når jeg skal på konstert.

Golden circle er absolutt verdt det!!! Jeg har fått tak i billetter i dag og var i golden circle i 2008 og da kom jeg helt fremst[:D] Ser det er nytt med diamond også, men det er abosolutt sjans for å komme langt frem i golden også [:D]
JEG er i ekstase og gleder meg som en liten unge!! Bon Jovi blodfan til de grader!!! Hører dere på radio norge om dagen? Der kan man vinne tur til New York for å se de live den 10. november!!! Har fulgt med hver dag jeg [8D][:D]

Og jenter, her har dere et hemmelig forsalg på billettene!!!!!!!!!!!!! Salget starter egentlig i morgen, så det går ikke ann å søke på Bon Jovi på billettservice, men her har dere linken:

http://www.billettservice.no/BON+JOVI-billetter/event/OUS1506

LØP OG KJØP!!! :D

Jeg skal definitivt til Ullevål 15 juni!!! [:D]
Men hvordan har dere fått kjøpt billett i dag???

ORIGINAL: Lisa81

Jeg skal definitivt til Ullevål 15 juni!!! [:D]
Men hvordan har dere fått kjøpt billett i dag???

Du skulle ha klikket på linken min tidligere så hadde du fått kjøpt, men nå må du vente til i morgen.. Ser det står at det ikke går nå [X(]

Var på Bon Jovi på Ullevaal i 2008 også, og stod da på gressmatta og synes jeg stod helt utmerket der. Det er jo bare å gå langt frem hvis det er interessant:)

Var på O2-arena i sommer også, innendørs og med stolrader hele veien, og må si at det var bedre på Ullevaal hvor jeg kunne stå og gå og bevege meg som jeg ville:)

Gleder meg stort til 15.juni, og håper at den nybakte bebin som kommer i midten av mai, tar flaske de timene jeg er borte:D

Ville egentlig ha golden cirkle, men var utsolgt når jeg var ferdig på jobb i dag og tok ikke sjansen på å vente til i morgen siden jeg skal jobbe da også...
Men ble sitteplasser nærme scenen da! Jeg gleder meg som en unge!!! Bon Jovi konserten i 08 er den beste jeg har vært på! Gåsehud delux[:D]

Back
Topp