Konsert 1 uke før termin?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Altså. Med utgabgspunkt i formen sist jeg var gravid, følte jeg meg i toppform 1 uke før fødsel. Lei,ja, men i flott form..
Konserten er i Oslo sentrum, 7 dager før termin, og det er selvsagt sitteplasser. Hva mener dere..? Kan det la seg gjennomføre...? :-)

Er du i form til det,så hvorfor ikke? :)

Når kom babyen sist?
Tror ikke jeg ville ha tatt sjansen på det i tilfelle den kommer tidlig

Jeg ville dratt om jeg var i form, og forrige baby ikke kom før termin :)
Vi dro på harrytur til Sverige 3 dager før termin, og det gikk gulle godt :) gikk i fødsel ca 6 timer etter vi kom hjem, så goooood margin :P

Jeg ville dratt om jeg var i form, og forrige baby ikke kom før termin :)
Vi dro på harrytur til Sverige 3 dager før termin, og det gikk gulle godt :) gikk i fødsel ca 6 timer etter vi kom hjem, så goooood margin :P
Tenker som så at i "verste" fall, et jeg jo i Oslo og kan reise rett til sykehuset der!! :-)

Er vel ikke noe problem. Skjer det noe er det jo bare å dra igjen.

Jeg ville ikke gjort det, men ikke pga termindatoen, pga hørselen til baby. Jeg snakket med legen om noe annet, men fikk beskjed om å la det vær pga babys ører og at de hører så
Godt. En nyfødt ville vi jo ikke tatt med, i verstefall tatt på hørselvern..

Ikke så langt unna det da. Riene varer jo en stund, du kan jo liksågodt ha dem i bil på vei hjem ;)
Jupp, forrige gang tok det 30 timer fra riene var regelmessige og tette, til ho var ute.. Så blir nok ingen styrtfødsel her :-P

Altså. Med utgabgspunkt i formen sist jeg var gravid, følte jeg meg i toppform 1 uke før fødsel. Lei,ja, men i flott form..
Konserten er i Oslo sentrum, 7 dager før termin, og det er selvsagt sitteplasser. Hva mener dere..? Kan det la seg gjennomføre...? :-)

Reis og kos deg :) Hvem skal du se?

Back
Topp