Konkurransen

Andre gang

Forelsket i forumet
Siden fristen for innlegg er i dag lurer jeg på om de som har nominert\blitt nominert får tilbakemelding slik at de vet at de er med? Kjedelig å tro at man har nominert noen for å i ettertid finne ut at det var feil....

Bump!

Andre gang skrev:
Siden fristen for innlegg er i dag lurer jeg på om de som har nominert\blitt nominert får tilbakemelding slik at de vet at de er med? Kjedelig å tro at man har nominert noen for å i ettertid finne ut at det var feil....

Hei! Fristen er ut dagen i dag... Det er fortsatt mulighet å være med i konkurransen, folkens! Flotte premier!

Vi legger ut avstemninger i alle kategorier med de nominerte innleggene i løpet av uken!

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden

Jeg tror det HI spør om her, er om de nominerte har fått noen beskjed om at de er nominert? At det kan gå rundt noen og håpe de er det, men når avstemningen blir offentliggjort så er det slett ikke sikkert en er nominert. 

Er det bare de som er blitt nominert som er med i konkurransen????
Hva om ingen i en tråd er nominert av noen?
Plukker en jury ut noen innlegg, eller hvordan funker det???
Eller er det bare å nominere seg selv så man er sikker på å være med i konkurransen?? (Jeg trodde man var med i konkurransen bare man skrev et innlegg, liksom...)
Regner med det er premier i alle de forskjellige trådene...?

IsThaBeth skrev:
Jeg tror det HI spør om her, er om de nominerte har fått noen beskjed om at de er nominert? At det kan gå rundt noen og håpe de er det, men når avstemningen blir offentliggjort så er det slett ikke sikkert en er nominert. 

Takk, trodde det sto ganske klart jeg? Men ser at Redaktøren ikke har svart på det :S

Selveste Kråka skrev:
Eller er det bare å nominere seg selv så man er sikker på å være med i konkurransen?? (Jeg trodde man var med i konkurransen bare man skrev et innlegg, liksom...)

En må være nominert for å være med i konkurransen. Det er de andre bv-brukerne som kan nominere. MEN, en kan ikke være garantert å være nominert, selv om en har skrevet et innlegg verdig en nobelpris i litteratur. (Da kan en selvfølgelig passe på å nominere seg selv, men det blir liksom litt---rart?)

IsThaBeth skrev:
Selveste Kråka skrev:

En må være nominert for å være med i konkurransen. Det er de andre bv-brukerne som kan nominere. MEN, en kan ikke være garantert å være nominert, selv om en har skrevet et innlegg verdig en nobelpris i litteratur. (Da kan en selvfølgelig passe på å nominere seg selv, men det blir liksom litt---rart?)

Joda, blir litt rart, men man har jo muligheten til å nominere seg selv, så bare lurte på hvordan ting fungerte...  (Kommer ikke til å nominere meg selv, altså, men synd om noen som hadde skrevet et knallbra innlegg ikke ble nominert, og derfor ikke var med i konkurransen)
Håper mange blir nominert, så det blir en spennende konkurranse :o)

Back
Topp