Konkurranse

Vakringen

Andre møte med forumet
Hvorfor meldte ikke jeg meg på det her :-). Jeg som har et enormt konkurranseinstinkt :-). Lykke til og jeg heier heier heier :-)

Hvorfor meldte ikke jeg meg på det her :). Jeg som har et enormt konkurranseinstinkt :). Lykke til og jeg heier heier heier :)

det vil komme flere muligheter :-)

Dessuten: alle som skravler seg inn på TOPP 100 listen er hver måned med i trekningen om premier, nye premier hver måned :-)

Nei, det kan man jo ratt lure på Vakringen :)

jeg har også konkurranseinstinktet iorden, så skal følge med når neste konkurranse er, hvor finner man topp 100 lista?

jeg har også konkurranseinstinktet iorden, så skal følge med når neste konkurranse er, hvor finner man topp 100 lista?

Hvis du leiter deg litt bakover finner du ett innlegg som heter topp 100, der ligger det en link til lista ;)

OMG, gale kvinnfolk, hehe. Ser ikke ut til at jeg noengang kommer meg inn på en sånn liste =)

Håper det blir mer liv her fremover nå :) Super innsats fra alle!

Så fint at flere har lyst å vøre med på konkurranse. Håper regøene blir litt annerledes. Vi har jo virkelig ikke hatt så mye liv uka her. :p

Så fint at flere har lyst å vøre med på konkurranse. Håper regøene blir litt annerledes. Vi har jo virkelig ikke hatt så mye liv uka her. :p
Burde gjort som April og jobbet skift ;) Haha

Ehm, jeg kan nok ikke skryte på meg for lite liv ;) Men, i kveld og imorgen skal jeg ha minimalt av den slags.

Bra bombadilla. Du klatrer oppover topplista ser jeg. ;)

Jeg har ikke sjekka lista idag, det må gjøres ;)

Ikke noe håp om topp 100 for meg..skulle vel bare mangle når jeg er alene med 2 unger..MEN mer action innpå her skulle man vel klare å bli med på ;)

Back
Topp