konkurranse

Sant det :p Jeg har alltid minst 20 faner oppe på laptopen. "Skal bare" og "ikke glem". Dataen har ikke hatt en restart på mange uker, så det er mye kjappere her ;)

Hehe :p såpass ;) altså, eg sitter på mobilen når ni er våken :p men ikkje på pcen... Det blir vanskeligare :p

Hehe :p såpass ;) altså, eg sitter på mobilen når ni er våken :p men ikkje på pcen... Det blir vanskeligare :p

Sitter på pc litt hvis han ligger i fred og leker på gulvet. Ellers så er dte mye app.

Derfor passet det ypperlig at jeg fikk iPad når konkurransen starta! ;) :D

Bruker bare pc her, må oppdatere telefonen før jeg kan legge inn app, og da må "noen" først finne ut hvilket passord h*n hadde på ei eller annen side på nett :p

Bruker bare pc her, må oppdatere telefonen før jeg kan legge inn app, og da må "noen" først finne ut hvilket passord h*n hadde på ei eller annen side på nett :p
Kan du ikke be dem sende nytt? :p

Finn ut det nå! så kan du sitte på appen. :P

Når får du besøk?

Nei, den som vet :p Mulig han kommer etter Idol, men er ikke sikkert, han er typen som varsler "mulig jeg tar en tur" også lever man i spenning :p

Nei, den som vet :p Mulig han kommer etter Idol, men er ikke sikkert, han er typen som varsler "mulig jeg tar en tur" også lever man i spenning :p
Årh. Så irriterende :p Haha

Helt sant ;p Jg liker bet å vite når folk kommer!

Jo, egentlig jeg også, men et halvveis varsel er bedre enn ingen varsel :p Har ei delvis venninne som bare ramler inn, uansett når på døgnet (Når ble det normalt å ringe på døren hos folk etter 22, bare fordi de så lys i vinduet?), og hun kunne jeg godt tenke meg å få et lite varsel ifra, hun blir slitsom i store doser og da er det greit å være forberedt med et alibi etter noen timer.

Back
Topp