konkurranse

Jepp ;) Eg har forresten verdens TREIGASTE katt! Han ligger ALLTID i garasjen på kvelden, og eg sto minst i 5 min for å få han inn. Plystra og kalla. Han er såå treig med å komme!:P men når han først kjem, så mjauer han som gal. "ikkje lukk døra, eg kjem, eg kjem, eg kjem, vent, vent, vent":P men på kattespråket :P

Hahaha! Sånn er hunden min også :p Goood tid, men kikker alltid for å sjekke at jeg venter, og sniker seg sakte tilbake :p

Er så håpløst! Det er ikkje så lenge sia han måtte sove ute heile natta, fordi han aldri gadd å komme. Skulle jo tru han lærte av det?

"Ja, men... Jeg skal bare..." :)

Haha :) kan hende det er noko slikt :) må få laga eit lunt hus til han snart, så han holder varmen til neste vinterkulde kjem :) katter liker jo å ligge litt tett, slik som babyer, så trenger ikkje vere så stort og fancy... Men slik at han holder varmen :) og så skal det jo stå inni garasjen, så trenger ikkje kjøpe sånn juksetak :)

Hvis det allikevel skal stå i garasjen så kan dere vel bare bruke en pappeske, og ha åpning på ene siden? :D Litt teppe eller noe digg inni så blir det mykt og lunt ;)

Men sånn med tanke på fuktighet som kanskje finnes i garasjen, så vil vel ikkje pappen holde seg så stiv og sånn? Våte biler inn og ut osv?

Du sier nok noe der ;)

JR snekrer sikker sammen en fin kasse :p

Ta med J og sett i gang :D Sikker koselig aktivitet å gjøre sammen :)

Er vi med eller? Ja! Vi vinner faktisk! :D

Såklart vinner vi, jeg har jo fått bv sin forumapp :D

Lurt! Den gjør alt mye lettere ;)

Lite og kommentere i så da tar vi opp gamle trå¨der :blob8

Det må til :D

Back
Topp