Konkurranse !!! * bilder slettet*

Hei Fiorelina.

Temaet er søvn. Om det er morsomme eller søte bilder har ingen betydning. Vi skal bare kåre det beste sovebildet.
Klemmer fra meg.

Ja, bare lurte jeg[;)]
for jeg har jo endel sovebilder - og syntes det var litt vanskelig å velge[8|]

Ta det du syntes er best du. Det du har inne er jo helt nydelig da. Syntes ihvertfall jeg.

takk..
synes et par av bildene er best hver på sin måte, jeg[;)]

-der på det bildet var vi i 15årsdag til to av fettrene mine (tvillinger) som jeg var "dadda" for da de var små - kaller meg forresten Dadda ennå[:D]

Her er et sove bilde av snuppa [:)]

Her er min lille prins som sutter på tommelen sin[:D]

Her er et bilde av min gullunge [:D]

For en super ide[:D] Håper vi og får være med...? Nora ble født 19.desember men skulle vært født 16.Januar [:D] Her er vårt sovebilde :

Får jeg lov å delta med et bilde pr jente, eller må jeg velge mellom Norah og Mathilde?

ORIGINAL: Hanne79

Får jeg lov å delta med et bilde pr jente, eller må jeg velge mellom Norah og Mathilde?

Synes absolutt at begge må få delta!!! Selvfølgelig!

Tihi... tydeligvis Norah som er soveormen hos oss. Leter meg ihel etter bilder av Mathilde der hun sover.... fant et tilslutt. Så her er mine bidrag.
Norah:

Mathilde:

Her er Paal. Lurer på hva han drømmer om...

Ble så mørkt det forrige bildet, så jeg bruker heller dette bildet. Vet ikke hvordan jeg får bort det andre?
Kanskje det allerede er forsvunnet til dette kommer inn,,,

Vil bytte bilde jeg!! [:)]
her er mitt nye bidrag!!
Lille gullet sovner med en gang han kommer i bilstolen!! [:D]

slettet

Leah Emilie sover godt på mammas arm!

Her er et sovebilde av Jonas.

hihi!! GENIALT BILDE!!!

_synes nesten det hører med på "Scary pictures" også, det der, jeg - han var litt småskummel[;)]

Back
Topp