Konisert

odasmamm

Flørter med forumet
er det noe andre som er konisert ? (fjernet celleforandringer )
Jeg lurer litt på om det er noe ekstra oppfølging eller noe.. hmm emoticon

Ja, jeg er også conisert (april 2009)
Jeg hadde ekstra oppfølging i første svangerskap, men jeg har i tillegg leiden mutasjon og må gå på fragminsprøyter(blodfortynnende) i svangerskapene. Det er vel mest derfor jeg fikk ekstra oppfølging, men ta kontakt med legen din og spør om han kan sende henvisning så er det jo mye mulig de vil sjekke hvordan livmorhalsen din er ;)

Ja, har time der om 1,5 uke.. men kjenner jeg er litt ekstra nervøs på grunn av det emoticon  Men det virker som jeg er litt mer nervøs for alt dette svangerskapet

Jeg husker også jeg var veldig nervøs for dette i svangesrkapet fordi jeg visste jo aldri helt hvor mye livmorhalsen tålte. Jegble sykmeldt i uke 20 pga veldig veldig mye kynnere som hadde litt nedpress. Fødte i uke 36+5, om det var pga conisering og masse kynnere eller om det bare var sånn vites ikke ! Vannet gikk 36+3.
Jeg skal henvises videre til gyn på sykehuset denne gangen også så da tar jeg det opp med de. Det er jo så vindt å gå å bekymre seg .
Selv merker jeg at jeg er en del roligere denne gangen.

MizzMing skrev:
Jeg husker også jeg var veldig nervøs for dette i svangesrkapet fordi jeg visste jo aldri helt hvor mye livmorhalsen tålte. Jegble sykmeldt i uke 20 pga veldig veldig mye kynnere som hadde litt nedpress. Fødte i uke 36+5, om det var pga conisering og masse kynnere eller om det bare var sånn vites ikke ! Vannet gikk 36+3.
Jeg skal henvises videre til gyn på sykehuset denne gangen også så da tar jeg det opp med de. Det er jo så vindt å gå å bekymre seg .
Selv merker jeg at jeg er en del roligere denne gangen.

Ja, det er fint å høre at det ikke bare er meg,å at det gikk bra :) Tror nok også det har noe med at jeg jobber fullt på skole i prakis å jobber 60 timer i måneden som servitør, så er litt redd for at det blir for mye. men skal snakke med legen om det... det er ikke bare å jobbe så mye samtidig som jeg har en aktiv 3 åring hjemme :)

Hørtes ikke akkurat ut som om du var arbeidsledig nei !  Masse lykke til hvertfall og håper legene kan berolige deg litt ;)

MizzMing skrev:
Hørtes ikke akkurat ut som om du var arbeidsledig nei !  Masse lykke til hvertfall og håper legene kan berolige deg litt ;)

Haha, det er jo selvvalgt, så skal egentlig ikke klage

Back
Topp