Konisering og svangerskap

håperpå2016baby

Flørter med forumet
Er det flere enn jeg som har vært gjennom konisering? I 2009 bli det konstantert celleforandringer (sin 3) og en del av livmortappen ble fjernet. Har vært på kontroll 1 gang i året etter dette og prøvene har heldigvis vært normale:) jeg er nå gravid i uke 7+5 og for ei uke siden begynte oppdaga jeg brunt blod på papiret, noe som varte i 3 dager. Ble sendt på innvendig ul å fikk se et bankende hjerte:) men i dag har det kommet blod igjen.. På sykehuset mente de at blødningen jeg hadde da kunne komme av at jeg er konisert. Er det sånn da at jeg kan risikere å blø hele svangerskapet? Er det noen flere som har opplevd dette?

Er det flere enn jeg som har vært gjennom konisering? I 2009 bli det konstantert celleforandringer (sin 3) og en del av livmortappen ble fjernet. Har vært på kontroll 1 gang i året etter dette og prøvene har heldigvis vært normale:) jeg er nå gravid i uke 7+5 og for ei uke siden begynte oppdaga jeg brunt blod på papiret, noe som varte i 3 dager. Ble sendt på innvendig ul å fikk se et bankende hjerte:) men i dag har det kommet blod igjen.. På sykehuset mente de at blødningen jeg hadde da kunne komme av at jeg er konisert. Er det sånn da at jeg kan risikere å blø hele svangerskapet? Er det noen flere som har opplevd dette?
Søskenbarnet mitt gikk gjennom en konisering, hun blødde litt en mnd eller to av og på i graviditeten, men det gikk bra. Etter det hadde hun ingen blødninger igjen :) det går nok bra skal du se!

Nå er det i utgangspunktet ganske normalt at gravide blør litt, så det kan du risikere. Det er som regel helt ufarlig, og skyldes ofte tynn slimhinne. Min lege fortalte at 1 av 4 blør iløpet av svangerskapet. Så uavhengig av en konsisering, kan man risikere å blø litt.

Nå er det i utgangspunktet ganske normalt at gravide blør litt, så det kan du risikere. Det er som regel helt ufarlig, og skyldes ofte tynn slimhinne. Min lege fortalte at 1 av 4 blør iløpet av svangerskapet. Så uavhengig av en konsisering, kan man risikere å blø litt.
Det er verdt å nevne også ja. Jeg har blødd av og på selv siden graviditeten. Får bare legge til at jeg svarte ang. koniseringen og ikke "gravide" blødninger.

Kandessverre ikkje uttala meg ang konisering, men i forrige svangerskap blødde eg litt av og på i ca 11-13 daga. Småen e rask og fin, tatt medplanlagt ks i uke 38+4 :P

Jeg er konisert i 2008 og har ikke blødd noe i graviditeten.:) har termin i november.
Det er mange som blør i graviditet, så det har nok neppe noe med koniseringen direkte å gjøre. :)

Jeg ble konisert i april. Da var jeg allerede gravid uten at jeg visste det. Blødde jo ei god stund etterpå, og har hatt noen småblødninger siden. Vet ikke om det er pga coniseringa jeg. :p:confused::)

Back
Topp