Konisering, men muligens gravid

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Søvnløs i september 2025
Hei!
Jeg skal igjennom en konisering pga celleforandringer, men det kan være en mulighet for at jeg er gravid. Noen som har vært igjennom det samme?
Tok en test i dag tidlig, men usikker på om den er positiv. Kjøper en digital i dag som jeg kan ta i morgen tidlig.
IMG_2435.JPG
IMG_2436.JPG

Jeg synes de der ser positive ut! Ta en digital en og slår den ut så snakk med lege før konisering kan sikkert utgjøre en risiko?

Jeg synes de der ser positive ut! Ta en digital en og slår den ut så snakk med lege før konisering kan sikkert utgjøre en risiko?

Ja jeg vil også tro at det ikke lar seg gjøre om man er gravid. Jeg får ta en digital så jeg får ett ordentlig svar. Har blitt lurt av skyggestreker før[emoji85]

Ja jeg vil også tro at det ikke lar seg gjøre om man er gravid. Jeg får ta en digital så jeg får ett ordentlig svar. Har blitt lurt av skyggestreker før[emoji85]
Det er nok lurt. Men den var sterk og fin da!

Det er nok lurt. Men den var sterk og fin da!

Ja ser jo streken godt. Og den kom før 5 min. Men syntes det er så vanskelig å se om det er farge på den eller ikke[emoji85]
Bare håpe at om jeg er gravid, at hcg’en er høy nok til at en digital vil slå ut:)

Ja ser jo streken godt. Og den kom før 5 min. Men syntes det er så vanskelig å se om det er farge på den eller ikke[emoji85]
Bare håpe at om jeg er gravid, at hcg’en er høy nok til at en digital vil slå ut:)
Det vil jeg tro den er med den styrken der ;)

Konisering gjøres ikke på gravide sa min lege.
Jeg spurte da jeg har celleforandringer og prøver, samtidig er jeg så gammel at å utsette prøving i flere mnd er ikke bra. Vanskelig.
Men om du er gravid så blir konisering gjort etter svangerskap.

Konisering gjøres ikke på gravide sa min lege.
Jeg spurte da jeg har celleforandringer og prøver, samtidig er jeg så gammel at å utsette prøving i flere mnd er ikke bra. Vanskelig.
Men om du er gravid så blir konisering gjort etter svangerskap.

Veldig vanskelig...
vi har prøvd i 2 år og mistet 3 ganger, så vi er midt i utredning og følte at vi endelig var på vei mot en løsning. Også plutselig få beskjed om at alt må settes på vent i 6 mnd etter utført konisering.. Vil jo få det unnagjort, men ventetiden er så tærende:/

Da er digital test kjøpt inn. Tenker jeg tar den i morgen. Kunne sikkert tatt den i kveld også, men føler jeg får ett mer ‘’tryggere’’ svar om jeg tar den i morgen tidlig[emoji23]

Veldig vanskelig...
vi har prøvd i 2 år og mistet 3 ganger, så vi er midt i utredning og følte at vi endelig var på vei mot en løsning. Også plutselig få beskjed om at alt må settes på vent i 6 mnd etter utført konisering.. Vil jo få det unnagjort, men ventetiden er så tærende:/
Samme som meg da, venter på svar fra fertilitetsklinikk. Så fikk jeg brev om celleforandringer, fastlegen min sa det var bare å fortsette prøvingen. Og heller ta konisering etter et evnt svangerskap om man kom i det dilemma. Vet andre har fått beskjed om å vente til etter, men men... Jeg har prøvd i 2 år, mistet og mistet, så om mirakler skjer og jeg blir gravid....ja da får det stå til.

Den digitale sa klart og tydelig Ikke gravid. Så da var det nok bare skyggestrek[emoji4] Kjenner litt på skuffelsen da jeg trodde bittelitt på at det var gravidstrek.

Den digitale sa klart og tydelig Ikke gravid. Så da var det nok bare skyggestrek[emoji4] Kjenner litt på skuffelsen da jeg trodde bittelitt på at det var gravidstrek.
Klem❤

Hvilken dpo er du? Kan jo hende det er for tidlig med digital?

Har ikke fått tr etter SA enda så jeg aner ikke når/om el har vært. Men jeg vil tro at om streken på den tidligtesten var babystrek så ville en digital ha slått ut.

Jeg tok en RFSU. Er de virkelig så upålitelige? Er jo strek der, men digital slo ikke ut....
IMG_2446.JPG

Har selv vært gravid med slije streker på rfsu sine aldri fått skyggestrek på dem. Krysser fingrene for deg.

Har selv vært gravid med slije streker på rfsu sine aldri fått skyggestrek på dem. Krysser fingrene for deg.

Tr kom dundrende på besøk i kveld, så om dette var gravidstrek så må det ha vært en kjemisk. Da får jeg hvertfall gjort unna koniseringen som planlagt. Får se det positive i det:)

Back
Topp