Kongens sløjd stelleveske

Nille86

Betatt av forumet
Hei

noen som har denne stellevesken og er fornøyd? :)

Vedlegg

• FB3B6BDC-DE19-4BBA-ACA6-97FF969BD457.png
    FB3B6BDC-DE19-4BBA-ACA6-97FF969BD457.png
    3,3 MB · Visninger: 67
Ikke prøvd, men den så veldig svær ut... Vi kjøpte med stelleveske fra emmaljunga som passa til vogna, men etterhvert har vi endt opp med å bruke fjellrevensekk til begge. Så lenge vi hadde med en liten håndduk, bleier og våtservietter, ammeinnlegg, en ekstra trøye til mor, en ekstra body og strømpebukse til barn, så var det nok stortsett. Så min erfaring har vært at jeg ikke har behov for så stor stelleveske/sekk med masse rom..

Har den ikke men enig i at den så veldig stor ut! Vet mange kjøper seg en en reims veske som går over skulderen og fort sliter med at de blir skjeve og at de er tunge for en skulder! Jeg er kjempe fornøyd med ryggsekken jeg har, en er fra vidas babynest og en annen er en helt vanlig liten skinnsekk typ veske sekk, for senter turer etc :shy:

Sniker
Jeg skulle ønske jeg hadde denne. Det er kanskje ikke den erfaringen du leter etter, haha. Men den er så stor og god (har bare sett noen annen sin). Med 1 barn trengte vi å ha med passelig mye, men når du har flere og skal ut på ting i helger og slik er det liksom alltid noe mat og drikkeflaske og kanskje et skift eller en lue og en Paw Patrol-leke osv. som de store ungene skulle ha hatt med seg også :p så jeg skulle gjerne hatt en større enn den vi har. Fin er den jo også, og ikke så typisk stellebag som feks de fra bugaboo eller emmaljunga eller skiphop, sånn at man kan beholde den som en helt ordinær weekendbag etter babytida er over.

Ikke prøvd, men den så veldig svær ut... Vi kjøpte med stelleveske fra emmaljunga som passa til vogna, men etterhvert har vi endt opp med å bruke fjellrevensekk til begge. Så lenge vi hadde med en liten håndduk, bleier og våtservietter, ammeinnlegg, en ekstra trøye til mor, en ekstra body og strømpebukse til barn, så var det nok stortsett. Så min erfaring har vært at jeg ikke har behov for så stor stelleveske/sekk med masse rom..

den er ikke så stor tror jeg,39 cm i lengde :) har hatt stellesekk fra Kaos, men kjenner jeg foretrekker bag.

Med fare for å virke som en dust: Merket heter Konges sløjd, ikke Kongens :wacky: Unnskyld! Vet det er pirkete og teit av meg å rette.

Har dessverre ikke erfaring med stellevesken deres.

Back
Topp