Kongen.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva ville du servert kongen til middag og dessert om han kom på besøk:P;)?

Noe du kan godt som for eks pizza?
Eller ville du følt du måtte lage den gourmet middagen;)?

Jeg ville verken invitert kongen hit, eller gitt ham mat om han kom og krevde det..
Men i en tenkt situasjon der jeg skulle servere hva som helst til kongen, så hadde jeg bare lagd mat.. Ikke følt noe press i det hele.

Pasta bolognese er min spesialitet:P

Skulle vel fått fiskeboller i hvit saus da. En kløpper på det gitt. Men jeg ville ærlig talt ikke hatt besøk av han eller resten av kongefamilien :p

Skulle vel fått fiskeboller i hvit saus da. En kløpper på det gitt. Men jeg ville ærlig talt ikke hatt besøk av han eller resten av kongefamilien :p
Hehe fiskeboller var det første som slo meg også. Er jo livretten min så:P
Kunne han fått eplekake og is til dessert:P

Nei, ikke gira på besøk selv jeg altså;) Men var bare et random innlegg;)

Hahaha morsom problemstilling :D
Ikke så veldig flink på fine dining, tror det måtte blitt en biff stroganof eller en chili con carne, og et utvalg kaker eller sjokolademousse til dessert :p

Jeg tror ikke jeg hadde orket å prate så lenge med han, så det måtte blitt noe lettvint og noe som gikk fort å spise. Kanskje Italiensk pizza?

Sodd til middag ihvertfall!

Dessert må vel bli mammas snickerskake kanskje? Evt den sjokoladekaka jeg har begynt å lage. Den er høy og fin og god! :D

Laks, biff og jordbær. Aner ikke hva kong Harald liker, men husker at faren visstnok hadde samme favoritter som meg på tidlig nittitall.

Kylling filé og gratinert blomkål til middag. Rabarbra grøt med sukker og melk til dessert.

Hihi :) Morsomt:) Får jo tips til ukesmeny også her:P

Kunne gjerne hatt kongen på besøk! :-D Ville nok ikke blitt noe veldig fancy mat, men hadde vel gått i fryseren etter noe godt viltkjøtt om ikke annet. Andebryst med viltsaus og stekte poteter kanskje, og multekrem av selvplukka bær til dessert.

Viltruletter med stekte poteter og
Smørstekt gulrot og purre. Og multe mousse kake.
Det er min spesialitet.

Back
Topp