Kongelig bryllup

bruden og kjolen var noe av det vakreste jeg har sett emoticon for å ikke snakke om sløret! Og enig, hun stjal ALL oppmerksomheten fra W.

Bryllup er blodig alvor (spesielt de kongelige; har du noen gang sett en påfugl med humor?), og denne tråden er fullstendig smakløs. Hvor er moderator på dette drittforumet? Hun finner vel ikke frem blant alle de nye og mystiske funksjonene her inne.

kjolen var IKKE for enkel, den var nydelig! kjole nr. 2 var enda enklere, men også enda nydeligere enn kjole nr.1, spør du meg! helt fantastisk! hurra for alexander mcqueen, kate, william, hestene osvosv:)

Jeg likte ikke kjolen. Skjønner ikke hvorfor alle syns den er så fin. Underdelen var ok, men overdelen var ikke fin. Såg ut som gipsavstøpning som mange gravide tar ;) Liker heller ikke myggnetting over hodet...:P

Så mange kommentarer og ingen som la merke til at William trenger tupe eller en hårklipp???

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Bryllup er blodig alvor (spesielt de kongelige; har du noen gang sett en påfugl med humor?), og denne tråden er fullstendig smakløs. Hvor er moderator på dette drittforumet? Hun finner vel ikke frem blant alle de nye og mystiske funksjonene her inne.

Vet du hva, ikke alle er like opptatt av det kongelige bryllup.
De fleste er enige med at det var en flott kjole, men det betyr ikke at alle er det.

Man må da kunne har en annen mening enn de fleste andre, og få lov til å uttrykke dem uten at man begynner å rope på moderator.

Jeg er forøvrig ikke enig med HI, men syns heller ikke innlegget var smakløst

Hæ? Tuller du nå eller? hoho

Jeg likte kjolen :) Ikke i enkleste laget, hadde blitt skuffa om hun kom med mette marit brudekjole.. La ikke merke til hestene så kan ikke si så mye om de.

haha... nå får vi roe ned littemoticon

Back
Topp