Kongelig bryllup

Juliette

Forumet er livet

Kjolen var i enkleste laget og noen av hestene så litt ustelte ut, rett og slett. Eller hva mener du? Er du fornøyd?

Ps. Syns også at hun med fordel kunne tatt et lite skritt tilbake, slik at de ikke stod helt side om side, men at han stod litt foran henne.

Seriøst?

Syns kjolen var nydelig, og la ikke så merke til hestene akkurat...Og hvorfor skulle hun stå et skritt bak han??

Syns kjolen hennes var nydelig jeg, verken for mye eller for lite. Så heller ei noen ustelte hester...

Og det siste du skrev der skjønte jeg ikke helt, mente du at hun skulle stått i bakgrunnen og og ikke tatt opp "all" oppmerksomhet?

Jeg synes kjolen og bruden var aldeles nydelig! Den passet henne veldig godt! Kjolen var veldig Alexander McQueen og jeg likte den veldig godt!

Nå har jeg bare sett bilder da, og det eneste jeg stussa på var at forloveren (brudens søster) var ikledd hvitt. Min mening er at kun bruden skal være i hvitt. Syns hun kunne hatt litt mer farge i kjolen, nok til at hun ikke stjeler oppmerksomheten fra bruden.

Juliette skrev:

Kjolen var i enkleste laget og noen av hestene så litt ustelte ut, rett og slett. Eller hva mener du? Er du fornøyd?

Ps. Syns også at hun med fordel kunne tatt et lite skritt tilbake, slik at de ikke stod helt side om side, men at han stod litt foran henne.

Okeei..emoticon

Kjolen var kjempe fin :)

Sorland skrev:
Nå har jeg bare sett bilder da, og det eneste jeg stussa på var at forloveren (brudens søster) var ikledd hvitt. Min mening er at kun bruden skal være i hvitt. Syns hun kunne hatt litt mer farge i kjolen, nok til at hun ikke stjeler oppmerksomheten fra bruden.

Det var nøye planlagt hva forloveren skulle ha på seg, så Kate var fult klar over hva hun skulle gå med :)

kjolen var nydelig, men jeg savnet litt fremheving av kvinnelige former. Overdelen gjorde at hun virkel veldig "rett ned". Men den var alikevell nydelig, og kledde personligheten hennes godt :)

Og kaken var et kapittel for seg selv :) Nydelig og spesiell..  

Sorland skrev:

Akkurat det stussa jeg også litt på, iallefall merkelig når det er forloveren som går i hvitt for hun sto jo liksom der oppe med bruden hele tiden....

Så jo nesten ut som en enkel brudenkjole det hun forloveren haddde på seg.. :p

Sorland skrev:

Ja, nemlig! Det er slikt engasjement jeg setter pris på. La du merke til flekkene på den røde løperen? Grøss

¤ Martini ¤ skrev:
Sorland skrev:

Det var nøye planlagt hva forloveren skulle ha på seg, så Kate var fult klar over hva hun skulle gå med :)

Selvfølgelig er det planlagt hva forloveren skal ha på seg. Og er rart det blir valgt at forlover også skal gå i hvitt.

Mange som har reglen om at hvit er fy å velge som farge når en skal i bryllup, kun bruden skal være hvit.

*mylittleangel* skrev:
Seriøst?

Syns kjolen var nydelig, og la ikke så merke til hestene akkurat...Og hvorfor skulle hun stå et skritt bak han??

Herregud! Fordi han er kongelig, vel!!! ikke hun!!

Valpolicella skrev:
Juliette skrev:

Send han en tekstmelding! Det er kun det man ikke har gjort man angrer på, vøtt!

Enig! Syns også broren til Kate var litt for kjekk, tok glansen vekk fra brudgommen! Makan!

emoticon

Juliette skrev:
*mylittleangel* skrev:
Seriøst?

Tror ikke det er noe hun skulle passe på i dag, men etterhvert vil en nok se t hun er to sritt bak han ;)

Fornøyd? Om jeg er fornøyd med hvordan hestene som dro en vogn med to mennesker jeg ikke kjenner så ut? Tjaaa joooo, en fjær i manen kunne kanskje gjort seg, eller hvertfall pariser flette på halen! Ellers var det greit altså, desverre kunne jeg ikke være tilstede selv...

Juliette skrev:
*mylittleangel* skrev:
Seriøst?

Etter at hun sa ja i kirken så ble hun kongelig hun også...emoticon

Og uansett så er de da vel likeverdige som mann og kone så ser ingen grunn til at hun skal stå bak han...

Jeg synes kjolen var pen og passet Kate veldig godt - selv om jeg ikke liker "folder" og ville ikke valg den som min brudekjole. Overdelen på kjolen derimot - heeelt nydelig!!! Fantastiske blonder, og det så ut som detaljene på ryggen også var smashing!

Kjolen til Pippa synes jeg var for hvit, for tettsittende og for "vanlig". Såklart var den pen, men ikke forlover-kjole-pen.

Kaken så jeg ikke, når skjedde det?

Har sittet i formiddag å sett på vielsen, ble altså såå giftesyk!!! Og jeg som ikke vil gifte meg på mange år enda... Jammen godt vi skal på to bryllup i sommer emoticon

MalinDalin skrev:
Fornøyd? Om jeg er fornøyd med hvordan hestene som dro en vogn med to mennesker jeg ikke kjenner så ut? Tjaaa joooo, en fjær i manen kunne kanskje gjort seg, eller hvertfall pariser flette på halen! Ellers var det greit altså, desverre kunne jeg ikke være tilstede selv...

JEG syns fortsatt det var for dårlig, altså. Rett og slett sløvt. Jeg ville heller gått for slike hester:

Juliette skrev:
*mylittleangel* skrev:
Seriøst?

Hæ? Du tuller nå, sant?

Back
Topp