Kongelig baby

Vifsla

Elsker forumet
Herregud, hertuginne Kate fødte i dag tidlig, og nå sto hun utafor sykehuset og viste fram babyen, før hun reiste hjem. (De har visst alt av leger og sykepleiere hjemme) Og så klart så hun fantastisk ut i tillegg... I kjole! :D
Jeg synes det var koselige nyheter

Hun var nydelig som alltid. Men må si jeg syns synd på henne, høye hæler, sminke og kjole er vel ikke akkurat det man har mest lyst til å ta på seg etter en fødsel. Og stå forran et pressekorps og se helt uberørt ut. Creds til henne :)

Sa nettopp til mannen at hu 10 timer etter fødselen står nok ikke for stylingen selv :p

Jammen bare det å gå i høye hæler etter fødsel med vondt både her og der kanskje er jo utrolig :p og det kan ikke stylistene ta creds for

Jo a, men er som vi snakket om her - hadde hele verden vært interessert i hvordan du ser ut etter fødsel ville nok du klart å stå på trappen der med de skoene også. Og å gå de 50 meterne respektabelt fra døra og inn i bilen. Hun går jo ikke rundt på sykehuset og hjemme osv i de hælene tipper jeg :)

Jammen bare det å gå i høye hæler etter fødsel med vondt både her og der kanskje er jo utrolig :p og det kan ikke stylistene ta creds for

Jo a, men er som vi snakket om her - hadde hele verden vært interessert i hvordan du ser ut etter fødsel ville nok du klart å stå på trappen der med de skoene også. Og å gå de 50 meterne respektabelt fra døra og inn i bilen. Hun går jo ikke rundt på sykehuset og hjemme osv i de hælene tipper jeg :)

Vil heller se ut som ett takras og reise hjem i joggebukse jeg da :) slippe folkemengden!

Ser for meg at det første hun sa når hun kom hjem var "Willy, go get me my sweats" :P

Hahaha ja :D lurer på hva navnet blir jeg? I natt drømte jeg faktisk at de kalte henne April Diana... Hahaha uff. Drømmer så mye rart

Synes det var fint navn de har valgt :) Kan tom huske det :)

Back
Topp