MorTilSanderOgVetle
Forumet er livet
glem det [8D]
bare min smak [:'(]
bare min smak [:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skorpio82
Du liker ikke kongehuset fordi hunden dems beit MM?? Jeg skjønte ikke helt dette her jeg. Eneste jeg ikke liker i kongefamilien er Klyse- Ari..
ORIGINAL: Goolle
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle
bare jeg som ikke liker de ??
hva er dette å skrive om a?? herregud
http://www.seher.no/819161/mette-marit-ble-bitt-av-barnas-hund
Er vel ikke kongefamilien som har bedt om at Se&hør skriver om det der da, men..
Jeg liker kongefamilien mye bedre enn jeg liker se&hør i hvert fall[:'(]
ORIGINAL: Arianne||SmartASS
ORIGINAL: Skorpio82
Du liker ikke kongehuset fordi hunden dems beit MM?? Jeg skjønte ikke helt dette her jeg. Eneste jeg ikke liker i kongefamilien er Klyse- Ari..
Hahahaha, det skal jeg forstørre, printe og henge på kjøleskapet![:D]
(mannen min heter Ari, og han er litt teit i dag..[8D])
ORIGINAL: RonjaSinMamma
Eh.. er vel ikkje akkuratt kongefamiliens skyld at Se og Hør ikkje har anna å skrive om?
Syns kongefamilien er flott. Spesielt Mette Marit og Håkon med familie [:)]
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
det er vel ikke kongefamilien som har bestemt at de skal skrive dette vel ..
liker de jeg ..
ORIGINAL: *LiLLa*
okaaaai[8|]
ja, de liker jo oppmerksomhet...[:'(]fysj, liker ikke konge fam jeg helelr..[&:]
ORIGINAL: AB
Synes vi har en kjempeflott kongefamilie jeg. Ari er nå kanskje en smule spesiell, men vi er da alle forskjellige.
Men har lite til overs for se og hør...
ORIGINAL: Godhjerta.
Skulle tro bikkja var en diger schäfer som hadde bitt av henne en fot, ut i fra overskrifta å dømme.
Bare en liten rift, påført under moro lek. Et BITTELITE uhell...
Men Mette Marit er jo bra uheldig også da. Alltid et eller annet klønete uhell...
Om jeg liker kongefamilien?
Jeg likte Kronprinsen før han traff MM.
Da var han skikkelig hyggelig, og var på flørten med min kusine.
Jeg fikk prata med ham ved et par anledninger, og syns han hadde en herlig humor.
Nå har jeg ingenting med kongefamilien å gjøre, har vel aldri hatt det heller - så for min del kan hele kongehuset avskaffes.
Men jeg syns det er litt koselig med tradisjoner da. Hva ville 17.mai være uten kongefamilien? Ingen å vinke til på slottsbalkongen. Ikke samme rute for 17.mai-toget. Kjedelig.
Men syns de er alt for priviligerte.
Eneste jeg liker i kongefamilien er Ari. Han har faktisk taklet sin rolle kjempebra. Ingen skandaler rundt ham.
Märtha er også ei flott dame, som jeg syns var ganske rar før.
ORIGINAL: *LiLLa*
okaaaai[8|]
ja, de liker jo oppmerksomhet...[:'(]fysj, liker ikke konge fam jeg helelr..[&:]