kongefamilien

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
glem det [8D]

bare min smak [:'(]

Du liker ikke kongehuset fordi hunden dems beit MM?? Jeg skjønte ikke helt dette her jeg. Eneste jeg ikke liker i kongefamilien er Klyse- Ari..

ORIGINAL: Skorpio82

Du liker ikke kongehuset fordi hunden dems beit MM?? Jeg skjønte ikke helt dette her jeg. Eneste jeg ikke liker i kongefamilien er Klyse- Ari..

nei, dette var bare en smule av hele greia,,.. liker de bare ikke..

jeg liker kongefamilien, men jeg liker ikke tabloider

ORIGINAL: Goolle

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

bare jeg som ikke liker de ??

hva er dette å skrive om a?? herregud

http://www.seher.no/819161/mette-marit-ble-bitt-av-barnas-hund

Er vel ikke kongefamilien som har bedt om at Se&hør skriver om det der da, men..
Jeg liker kongefamilien mye bedre enn jeg liker se&hør i hvert fall[:'(]

ja se og hør er enda værre.. glad jeg ikke er kjent [8D]

feil plass, skrev hvsi svar på en annen tråd i denne jeg...

Akkurat som om kongehuset kan noe for at Se&Hør skriver slike ting..

Anyhow - synes det er helt greit med kongehuset jeg.

Er vel ikke kngefamilien som ber de om å skrive det der...er jo se og hør folk rundt hvert et hjørne sikkert for å få sånne utrolig uintresange historier. Som da hun ble solbrent..ja ja..vi har vel alle vært det. men er vel ikke mette marit som ber de om å skrive det der. Vil tro hun føler seg lit dum når hun leser det selv

Liker kongefamilien jeg,ser ikke noe galt i de,de er tross alt bare mennesker de og.Jeg kjenner dem ikke og har egentlig ingen forutsetning for å hverken like eller mislike dem,men jeg har blitt oppdratt til å alltid se det beste i mennesker frem til det motsatte eventuelt kommer frem...
Tabloidpressen derimot,som skriver sladder og dritt om gudoghvermann kan jeg fint klare meg uten...

ORIGINAL: Arianne||SmartASS

ORIGINAL: Skorpio82

Hahahaha, det skal jeg forstørre, printe og henge på kjøleskapet![:D]
(mannen min heter Ari, og han er litt teit i dag..[8D])

hahaha

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

det er vel ikke kongefamilien som har bestemt at de skal skrive dette vel ..

liker de jeg ..

Helt enig! Må være skikkelig irriterende at alle får vite hver eneste lille ting som skjer i livet deres.

er vel ikke kongefamiliens feil at se&hør har valgt å skrive om at valpen beit mette-marit i leppa ? [8D] slutt heller å les se&hør hvis sånne agurknyheter plager deg [;)]

synes mette-marit er ei flott dame, som gjør mye bra [:)][:)]

ORIGINAL: RonjaSinMamma

Eh.. er vel ikkje akkuratt kongefamiliens skyld at Se og Hør ikkje har anna å skrive om?

Syns kongefamilien er flott. Spesielt Mette Marit og Håkon med familie [:)]

Synes vi har en kjempeflott kongefamilie jeg. Ari er nå kanskje en smule spesiell, men vi er da alle forskjellige.
Men har lite til overs for se og hør...

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

det er vel ikke kongefamilien som har bestemt at de skal skrive dette vel ..

liker de jeg ..

ORIGINAL: *LiLLa*

okaaaai[8|]
ja, de liker jo oppmerksomhet...[:'(]fysj, liker ikke konge fam jeg helelr..[&:]

Ja, for det er sikkert de som har ringt til Se og Hør for å be de trykke denne fillesaken... *ironi*

Det er vel bort i mot ingen andre som representerer Norge like bra i utlandet som det kongefamilien gjør, billig er det også i forhold til hva kostnadene hadde vært om vi skulle hatt en president i Norge. Det er det ingen som tenker på, de bare skriker ut om apanasjen.

ORIGINAL: AB

Synes vi har en kjempeflott kongefamilie jeg. Ari er nå kanskje en smule spesiell, men vi er da alle forskjellige.
Men har lite til overs for se og hør...

Enig, måtte bare få med at jeg er enig med deg innimellom [8D][;)]

ORIGINAL: Godhjerta.

Skulle tro bikkja var en diger schäfer som hadde bitt av henne en fot, ut i fra overskrifta å dømme.
Bare en liten rift, påført under moro lek. Et BITTELITE uhell...
Men Mette Marit er jo bra uheldig også da. Alltid et eller annet klønete uhell...

Om jeg liker kongefamilien?
Jeg likte Kronprinsen før han traff MM.
Da var han skikkelig hyggelig, og var på flørten med min kusine.
Jeg fikk prata med ham ved et par anledninger, og syns han hadde en herlig humor.

Nå har jeg ingenting med kongefamilien å gjøre, har vel aldri hatt det heller - så for min del kan hele kongehuset avskaffes.
Men jeg syns det er litt koselig med tradisjoner da. Hva ville 17.mai være uten kongefamilien? Ingen å vinke til på slottsbalkongen. Ikke samme rute for 17.mai-toget. Kjedelig.
Men syns de er alt for priviligerte.

Eneste jeg liker i kongefamilien er Ari. Han har faktisk taklet sin rolle kjempebra. Ingen skandaler rundt ham.
Märtha er også ei flott dame, som jeg syns var ganske rar før.

hehe nei ingen skandaler rundt han[8D][8D]

ORIGINAL: *LiLLa*

okaaaai[8|]
ja, de liker jo oppmerksomhet...[:'(]fysj, liker ikke konge fam jeg helelr..[&:]

De har vel egentlig ikke noe valg ang å få oppmerksomhet..

Jeg har ikke noe i mot de, har ikke gjort noe stor skade av å være til. Det er tabloidene som skaper drama rundt dem, ellers er de jo helt vanlige mennesker.

Back
Topp