Konfirmasjonsgave?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hva gir man i konfirmasjonsgave til et familiemedlem man ikke har sett på mange år? Skal ikke i selskapet grunnet termin, men ser konfirmanten for første gang på flere år, en dag litt før selskapet. Konfirmanten er en gutt.

Vil helst gi gave, da vi ikke har økonomi nå til store pengesummer.

Gutter er vanskelig. En kniv, slipsnål i sølv, pleier å gi penger til gutter men da er det synlig hvor fin gave du gir,,,

Klokke?
Slipsnål, god kniv..

Hva er konfirmantens interesser? Spiller han Ps4 kan du kjøpe en kontroll til den, koster rundt 500 kr. Klær går også å kjøpe.

Bøker om interesseemnene hans.

Klokke?
Slipsnål, god kniv..

Hva er konfirmantens interesser? Spiller han Ps4 kan du kjøpe en kontroll til den, koster rundt 500 kr. Klær går også å kjøpe.

Bøker om interesseemnene hans.
Har som nevnt ikke sett han på mange år, så vet veldig lite. Ble overrasket over invitasjonen egentlig. Men ikke noe sportslig anlagt iallfall. Musikk og data/spill tror jeg nok.

Dereerinvitert,så da tenkerjeg 500
Jeg og tenker 500 kr
Takk for svar. :-)
Synes det er vanskelig når man ikke har sett/hørt/hatt noe som helst kontakt på over et halvt tiår... Vi ble invitert som påfyll pga liten gjesteliste... :/ Får ikke dratt pga fødsel, men får jo gi en gave iallfall. :-)

Hadde heller gitt 500 kr i rene penger, som regel det de ønsker seg, og beløpet er ikke lite, synes jeg. I vår familie gir vi 1000 kr til de som er nære, og 3-500 kr til de lenger ut. Siden dere er invitert hadde jeg lagt meg på 4-500 kr og ikke vært flau over det:)

500 er fin sum tenker jeg og :-)
Ellers kan man kjøpe sovepose, liggeunderlag, kniv, men er jo veldig vanskelig når man ikke kjenner vedkommende

Back
Topp