Konfirmasjonsgave tips til GUTT!

Purpurea

Gift med forumet
Noen som kan hjelpe meg?

Jenter er lett, men gutter derimot!!!!

BRAINSTORM!!!

Lommeur.

Gavekort eller penger!

PC spill eller lignende
Div hobby utstyr-om personen har interesse for noe spesielt
Opplevelse som en reise-tur et sted-fotballkamp biletter/konsert
Sykkel
Sko-klær som er litt ordentlige og man vanligvis ikke har råd til selv
Mobil - ipod

Spørs jo om det er nær familie-spleise muligheter osv da..Vet ikke hvilken prisklasse du skal ligge ifamilien eller gutten selv har garantert ønskeliste så like greit å spørre for å få en ide!

Er til sønnen til mannen.
Har spurt han men han har ingen ønsker. Annet enn en traktor da og det får han ikke.

Han er en skatedud, men han har ørten brett, capser, DC klær etc. men føler at en konfirmasjon skal være litt mer spesielt og ikke noe han får på en bursdag.

ikke bruker han smykker, klokker.

syns det er vanskelig jeg.

Penger på BSU-konto.  Konfirmasjonen er en markering på at ungdommene trer inn i voksenlivet.  Og siden man i dag må ha masse penger i egenkapital for å kunne kjøpe seg en bolig, må vel et innskudd på en BSU-konto være en super konfirmasjonsgave.  Da blir gaven både nyttig og fremtidsrettet.

meredith skrev:
Penger på BSU-konto.  Konfirmasjonen er en markering på at ungdommene trer inn i voksenlivet.  Og siden man i dag må ha masse penger i egenkapital for å kunne kjøpe seg en bolig, må vel et innskudd på en BSU-konto være en super konfirmasjonsgave.  Da blir gaven både nyttig og fremtidsrettet.

Jeg er ikke uenig med deg, men er det ikke slik at man ikke kan åpne BSU før man er 18? Eller var det sånn før kanskje?

Sparepenger er uansett supert til fremtiden. Jeg syns jo det meste av konfirmasjonspengene burde spares da, gjør ikke de fleste det? 

Skikkelig sekk? Altså, sånn stor til backpacking? Det fikk jeg til konfirmasjonen, og den har jeg brukt MASSE!!! Og det jo liksågodt være guttegave.
Ellers er det jo alltid lurt med sparing - kanskje i fond? Da blir det ikke så lett å bruke pengene på en ny bukse liksom...

Back
Topp