Konfirmasjonsgave til lillesøster?

litjpiå

Glad i forumet
Lillesøsteren min skal konfirmeres i helgen, og jeg har ikke bestemt meg for gave enda. Hun sier selv at hun ønsker seg penger, men vet at alle de andre gjestene bruker å gi penger. Hadde jo vert greit å få en gave også sikkert :) mamma fåreslo kaketine i tre med rosemaling og navn, men tror det blir litt vanskelig med så kort tid igjen. Noen som har forslag? Hva var den beste gaven du fikk til konfen? :)
 
Klokke hadde jeg blitt glad for ja :)
 
Jeg synes det er greit å gi penger hvis de sparer til noe spesielt. Penger bare for å få penger er uaktuelt.
Hvis hun har/får bunad, hva med noe tilbehør? Cape, sjal, underskjørt, det er en del som ikke alltid følger med eller kan kjøpes i tillegg.
Hardangerbestikk. Dritkjedelig når du er 15, utrolig greit om 10 år. :)
 
Vi ga penger til lillebroren til mannen sist helg. Han sparer til lappen.

Ellers veske, lommebok, klokke, smykke?!
Har hun en hobby? Noe du kan kjøpe inn til den?
 
Lillesøster skal konfirmeres i slutten av måneden. Av meg får hun 3000,-, en genser og noen knallfargede hårfarger hun ønsker seg :)
 
Min lillesøster fikk alle Twilight-filmene pluss ekte perleøredobber da hun konfirmerte seg, og så scrappet jeg kort og gaveeske.
 
Beste gaven jeg fikk var penger :D ble drit skuffa hver gang det kom en pakke (hvis det er lov å si sånt høyt??) :p
 
Back
Topp