Konfirmasjonsgave - klokke

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Hei! Skal kjøpe en klokke i konfirmasjonsgave til en jente, men er overhode ikke oppdatert på klokkefronten og hva jenter på 15 liker. Er det noen her med litt innsikt? :p Hun er sånn passe opptatt av mote.
Har bl.a sett på Michael Kors klokker, men er det noen andre merker som vil være ekstra populært mon tro? Skal ligge på ca 2-3 tusen..

Har sett på denne f.eks
B3C28F30-7D76-42A8-8744-3FF9AA330091.jpg

Marc jacobs
Gant
Daniel wellington

de har også endel fine synes jeg

Det kommer jo helt an på stilen til konfirmanten , kjæresten til mitt barn synes den der bør for voksen i stilen

Jeg tenker også at den du har valgt på bildet trolig er for voksen i stilen.

Tenker smartklokke sikkert er veldig populært nå.

Jeg tror noe ala disse jeg har lagt ved er mer "ungdommelig". Stor men enkel urskive.

Aigi er et norsk merke, og ikke så veldig dyre klokker. Rundt 1600 kr
GlacierRose36Mesh_764x.jpgDSC09242_v3.jpg

Jeg tenker at klokke er veldig smaks avhengig. Det vi liker her inne er ikke sikkert at konfirmanten liker. Jeg ville spurt konfirmanten om hvilke type klokke hun kunne tenke seg eller kjøpt gavekort så konfirmanten selv kan velge ut den klokken hun ønsker.

Takk for svar! Jeg tenker hun kan bytte den om hun ikke liker den :) men ja, mulig den jeg la ut blir litt voksen i stilen. Fint med innspill fra dere :) jeg får prøve å tenke litt mer ungdommelig når jeg leter :p

Hei! Skal kjøpe en klokke i konfirmasjonsgave til en jente, men er overhode ikke oppdatert på klokkefronten og hva jenter på 15 liker. Er det noen her med litt innsikt? :p Hun er sånn passe opptatt av mote.
Har bl.a sett på Michael Kors klokker, men er det noen andre merker som vil være ekstra populært mon tro? Skal ligge på ca 2-3 tusen..

Har sett på denne f.eks
Vis vedlegget 363422

likte klokken jeg klassisk i utsende og konfirmanter vokser jo til…

Back
Topp