Konfirmasjon

Kengu

Forumet er livet
VIP
Vi skal egentlig ha konfirmasjon om 4 mnd, er det noen som tror den kan gjennomføres?
Hva tror dere om begrensninger på gjester? Vi har leid lokale.

Vi får gjester fra Sørlandet , Sunnmøre og fra Østlandet som vi også bor.

Så mye usikkerhet nå.

Hadde du spurt meg i går morges ville jeg sagt, med alle mulige forbehold, det er det jo gode sjangser for.
Etter i går ettermiddag og i dag tidlig er hvorfor jeg tar forbehold blitt klart, og jeg vet helt ærlig ikke, og er usikker på skolestart i august også.

Jeg forsøker å bevare et håp. Det gjør jeg. Men det svarte hullet jeg falt litt ned i i går, har jeg ikke kommet meg helt opp fra enda, så jeg er neppe den rette å spørre.

Jeg tror dessverre det vil bli begrensninger på selskaper om 4 måneder også dessverre. Planlegge for begge deler kanskje? Men sommer måneder er jo bedre enn vinteren da så håp er det :)

Jeg ville nok planlagt for situasjon a, og hatt en reserveløsning B for barnet :) jeg antar det vil bli restriksjoner da også. Er dere heldige vil de som er vaksinert kunne få lov til å leve som normalt! :)
Jeg hadde nok kanskje ikke villet dratt i konfirmasjon selv mtp smitte når det er folk fra andre regioner i Norge, MEN det får familien din avgjøre helt selv :)

Jeg ville nok planlagt for situasjon a, og hatt en reserveløsning B for barnet :) jeg antar det vil bli restriksjoner da også. Er dere heldige vil de som er vaksinert kunne få lov til å leve som normalt! :)
Jeg hadde nok kanskje ikke villet dratt i konfirmasjon selv mtp smitte når det er folk fra andre regioner i Norge, MEN det får familien din avgjøre helt selv :)
I har plan a, b og c så det er lagt opp til masse evt , men jeg skulle gjerne ønsket å vite snsrt
Familie og venner ønsker å komme for det er viktig dag for konfirmanten

I har plan a, b og c så det er lagt opp til masse evt , men jeg skulle gjerne ønsket å vite snsrt
Familie og venner ønsker å komme for det er viktig dag for konfirmanten

ser nok ut til at dere kommer til å må gå for reserveløsning E akkurat nå:wideyed:
Jeg hadde nok ikke planlagt for en normal feiring, tror vi går en veldig tøff vår i vente lik den vi hadde i fjor.

ser nok ut til at dere kommer til å må gå for reserveløsning E akkurat nå:wideyed:
Jeg hadde nok ikke planlagt for en normal feiring, tror vi går en veldig tøff vår i vente lik den vi hadde i fjor.
Trenger i grunn bare vite antall vi kan samle så har vi a, b og c planer klare i tilfelle alle ikke kan sanles

Jeg synes det er så vanskelig å si, hadde ikke trodd vi skulle vært her vi er nå om noen spurte meg i sommer...
Men jeg ville vært optimist og planlagt for at det kn gjennomføres slik dere har tenkt også laget plan b når det er litt nærmere i tid. Velger å være optimist og tro at mye kan ha skjedd på 4 mnd :smiley-angelic001

Orker ikke tenke tanken en gang. Konfirmasjon i slutten av mai.
Verre med dåpen som er planlagt i midten av februar :hungover:

Regjeringen har gått ut å sagt at det blir smittervern tiltak i hvertfall til sommeren, mest sannsynlig til høsten (litt avhengig av hvor fort de får vaksinert befolkningen). Det er vel spesielt reise over ulike regioner de mener vi bør unngå og begrensninger på antall gjester (og selvsagt avstand). Så jeg ville nok ikke ha planlagt med familie som må komme langveis fra og ville ha begrenset antall gjester. Ja det vil være kjipt for konfirmanten, men hvis en av gjestene er syke og den gjesten smitter andre vil smitten potensielt kunne spres over store områder.

Jeg synes det er så vanskelig å si, hadde ikke trodd vi skulle vært her vi er nå om noen spurte meg i sommer...
Men jeg ville vært optimist og planlagt for at det kn gjennomføres slik dere har tenkt også laget plan b når det er litt nærmere i tid. Velger å være optimist og tro at mye kan ha skjedd på 4 mnd :smiley-angelic001
Ja heg håper jo det , men er redd det ikke blir sånn. Utrolig vanskelig dette i grunn

Jeg jobber med arrangementer, og jeg planlegger det bittelille som er etter gjeldene restriksjoner. Vi har gjort mange tilpasninger underveis, og det meste blir flyttet frem til høsten. Jeg tror jo at de åpner opp en del til skoleferien, så jeg ville planlagt selskap da. Frem til nå har det jo vært ganske fri flyt i skoleferier, og strengere utenom ferier.

Back
Topp