Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I har plan a, b og c så det er lagt opp til masse evt , men jeg skulle gjerne ønsket å vite snsrtJeg ville nok planlagt for situasjon a, og hatt en reserveløsning B for barnetjeg antar det vil bli restriksjoner da også. Er dere heldige vil de som er vaksinert kunne få lov til å leve som normalt!
Jeg hadde nok kanskje ikke villet dratt i konfirmasjon selv mtp smitte når det er folk fra andre regioner i Norge, MEN det får familien din avgjøre helt selv![]()
I har plan a, b og c så det er lagt opp til masse evt , men jeg skulle gjerne ønsket å vite snsrt
Familie og venner ønsker å komme for det er viktig dag for konfirmanten
Trenger i grunn bare vite antall vi kan samle så har vi a, b og c planer klare i tilfelle alle ikke kan sanlesser nok ut til at dere kommer til å må gå for reserveløsning E akkurat nå
Jeg hadde nok ikke planlagt for en normal feiring, tror vi går en veldig tøff vår i vente lik den vi hadde i fjor.

Ja den er vel verreOrker ikke tenke tanken en gang. Konfirmasjon i slutten av mai.
Verre med dåpen som er planlagt i midten av februar![]()
Ja heg håper jo det , men er redd det ikke blir sånn. Utrolig vanskelig dette i grunnJeg synes det er så vanskelig å si, hadde ikke trodd vi skulle vært her vi er nå om noen spurte meg i sommer...
Men jeg ville vært optimist og planlagt for at det kn gjennomføres slik dere har tenkt også laget plan b når det er litt nærmere i tid. Velger å være optimist og tro at mye kan ha skjedd på 4 mnd![]()