Konfirmasjon!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Privat spørsmål fra meg til dere som har arrangert konfirmasjon fra barna deres:


- Var barnet fornøyd med dagen?

- Hadde dere taler? Sanger?

- Hvilken mat hadde dere?

- Hvor mange gjester?

- Hvilke kaker?

- Hvor hadde dere selskapet?

- Hva pyntet dere lokalet med?

- Hva ga dere selv i gave?

- Hvor lang tid i forveien sendte dere ut inbydelsene?

- Hva kostet hele konfirmasjonen samlet?

- Dere som ikke levde med barnefaren; hvordan gjorde dere det? Delte utgiftene på to? Bidro han med planleggingen?
 
- Absolutt! Alle 3 gangene :joyful:

- Taler fra meg og pappa'n :joyful: I en konfirmasjon gjorde vi det slik at man kunne si ifra til toastmaster dersom man ønsker å si noen ord så ordnet hun det! I to andre åpnet vi for at de som ønsker klirret i glasset under kaffe/kake. Jeg ordnet også sanger/sanghefter.

- Jeg har lagd koldtbord til alle 3. Kaker fikk jeg hjelp til av familie og venner :joyful:

- Mellom 30 - 50 (Har variert litt etter sykdom /jobb/"den andre familien" osv)

- Også variert litt. Standard har vært konfimasjonskake, kransekake, verdens beste, ostekake, rullekake, kringle, eplekake +++ (Vi er glad i kake og det blir alltid for mye til overs :smiley-angelic006)

- Vi har valgt å leie et lite lokale i nærheten her vi bor.. Jeg syns det er styrete å ha det hjemme :joyful:

- Har hatt forskjellig tema for hver gang; én hadde jeg "party-tema" med sort/gull/sølv tema.. én var "himmelen" med blått som hovedfarge.. nå sist hadde jeg høst-tema med høstfarger.. tørket blader i forskjellige farger, rognebær og kvister med grønne og hvite lys på bordene :joyful:
(Bare 7 konfirmasjoner igjen så skal nok få utfordret kreativiteten min :bored:)

- Ja vi gir gave.. de har fått teoretisk grunnkurs :joyful:

- Ca 3 mnd :joyful:

- Rundt 5000 :joyful:

- De 3 må som er konfirmert har vi ikke delt på utgiftene, men invitert "den andre siden" som gjester. :joyful: For å slippe konflikt o_O
 
Last edited:
Back
Topp