konfirmant gave?

Annicken

Forumet er livet
vi er ikke invitert i konfirmasjon, men en bekjent skal konfirmere seg - mye er d vanlig å gi ?

kommer ann på hvor god bekjent det er da;) er det naboen sin unge som dere egentlig ikke kjenner så godt eller et familiemedlem langt ute i slekten.. alt fra 100-300 kroner kanskje? kommer jo ann på økonomi også.. Når min kusine konfirmerte seg var vi invitert i konfirmasjonen, men vi har liksom ikke annen kontakt enn 1 gang i året i familiemiddag. Kjøpte et smykke til 250 kroner..

har lyst å kjøpe noe, men vet at hun kun ønsker seg penger ;P

200-300 kr kanskje, alt etter hvor nære bekjente dere er:-)? Og hvor god råd dere har..ikke minst.

vi har veldig dårlig råd, uten og utbrodere det - men hun er dattera til kjæresten til pappa - men vi treffer dem aldri, for kjæresten til pappa og jeg, vi tåler desverre i trynet på hverandre ;P så d er ganske ubekjent - men dattera , altså konfirmanten er veldig søt =)

200 kr holder lenge spør du meg..

Annicken skrev:
vi har veldig dårlig råd, uten og utbrodere det - men hun er dattera til kjæresten til pappa - men vi treffer dem aldri, for kjæresten til pappa og jeg, vi tåler desverre i trynet på hverandre ;P så d er ganske ubekjent - men dattera , altså konfirmanten er veldig søt =)

kan du ikke gå innom en gullsmed eller noe da.. ( en som ikke er så dyr, bjørklund eller noe).. så kjøper du et enkelt søv smykke eller noe.. De har ofte sånne enkle framme nå til en 200 kr som de tenker er greie å gi en konfirmant:)

du kan kjøpe en fin veske da, om hun er typen som bruker det...
synes 2-300 kr er mer enn nok å gi i en sånn situasjon!
Hun kommer sikkert til å få masse smtkker o.l.

veske var en god ide, men er veldig usikker på stilen hennes ;P så litt skummelt kanskje .- men kan gå å se om jeg finner noe sånn som alle liker, eller kanskje en pen merke lommebok ;P

Back
Topp