Konditorfarger??

Celinelin

Forelsket i forumet
Er det noen som vet hvor man får kjøpt konditor farger hen?Altså da mener jeg de konditor fargene som gir ordentlig rød farge,sort,hvit etc etc.Og evt pris???[:)]

de selger konditorfarge på matbutikk. men om det er den typen du trenger vet jeg ikke [:)]

Nei er ikke de jeg tenker på heller...de gir liksom ikke de rette fargene.De blir gjerne blasse,og rød fargen blir rosa!Jeg vil ha ordentlig hvit marsipan,ordentlig blå farge...ja alle mulige farger vil jeg ha hehe[:D]

ORIGINAL: Celinelin

Nei er ikke de jeg tenker på heller...de gir liksom ikke de rette fargene.De blir gjerne blasse,og rød fargen blir rosa!Jeg vil ha ordentlig hvit marsipan,ordentlig blå farge...ja alle mulige farger vil jeg ha hehe[:D]

De som går rundt med Cacas party. De har nok skikkelige farger. Tror det er cacas det heter....

de wilson-fargene eller hva de heter? Her forhandler en interiørbutikk slike cacas-produkter, og jeg vet at flere glassmagasin også har dem...

Er også kjempe fornøy med cacas. Kjøper fargene på jernia, og tror de lå rundt 40-50 kr fargen... 

åååå nå fikk jeg lyst å prøve å dekorere kake... og hvis jeg gjør det må jeg jo spise kake... hmmm...

Utenom det som er nevnt over, vet jeg bare nettbutikker..

spiseligekunstverk.no
bakekkake.no
kakeboksen.no

For fler kan du bare google kakeutstyr nettbutikk [:)]

aner ikke, men hva m apoteket ? de har jo så mye rart ;P

kakeboksen.no selger pastafarger for kr 25 og kr 42 p glass. Begge typene er utrolig bra og konsentrert. Americancolor er en ny merke her i Norge. Ikke så mange som kjenner til disse tror jeg. Men jeg har prøvd dem og fargene er utrolig fine. Og liker veldig godt at disse er på flaske så det er bare å knipe for å få ut farge istf å holde på med å stikke noe ned i pastaen.

Back
Topp