kondis

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
herregud jeg orker ikke noe lenger. Vaska badet nå og måtte sette meg ned iallefall 5 ganger. Hiver etter pusten. Akkurat som om jeg har trent en hard treningsøkt. Alt er et ork.

Noen fler som har det sånn?? Måtte til og med sette meg ned mens jeg pussa tenna [&:]

hehe... ja!

Det værste er når jeg har satt meg ned for å slappe av,
og plutselig blir jeg sliten og andpusten. AV Å SLAPPE AV!!!

jepp her også[&:] ikkje at eg hadde superkondis fra før, men no er det litt grusomt! mannen trur at det er nåkke gale (lei meg el.lig.) siden eg sukke og puste tung heile tia.....[:D]

Akkurat nå får jeg nesten ikke puste i det hele tatt - er blitt forkjøla!
Men var og svømte 750 meter på torsdag uten å bli kjempe andpusten, så skal vel ikke klage foreløpig... [:)]

ORIGINAL: Lillepooh

hehe... ja!

Samme her!![:@][&:]

Dårlig plass til lunger her i alle fall.. Phu.. Blir tungpust av alt for tia..[:-]

ORIGINAL: Trine82

tror det har noe med at lillegutt har beina godt under ribbena og ligger med de rett ut, jeg presser de ned men han nekter ......   Så lungene blir vel skvisa litt...

Ja disse ribbena får gjennomgå. Alltid en arm eller fot oppi der...[:D]

Hehe.. Bra det er flere enn meg. Ble vanvittig anpusten av å bake ut rundstykker i formiddag!!Også blir jeg så svett i tillegg! snuing i seng krever også sin dame!! Gleder meg utrolig til den første langturen.[:D]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Lillepooh

hehe... ja!

Samme her!![:@][&:]

Her og!!![&:]

Jeg syklet frem og tilbake til butikken her om dagen, det var helt grusomt! Jeg angret skikkelig på at jeg hadde begitt meg ut på turen, hadde ikke syklet siden annen måned. Måtte trille det siste stykket fordi jeg var så sliten. Ble helt sjokkert. For to måneder siden gikk det helt greit å gå over en mil på ski.. Men i tillegg til selve graviditeten så gjør vel alle ekstrakiloene sitt med tanke på formen (opp sytten kilo til nå...) Nei, heretter blir det kun gåturer i rolig tempo på denne damen!

begynner å bli tungpusta for ingenting nå ja...[&:]

Ja ,jeg blir anpusten av det minste spesielt de dagene lille  gutt har bestemt seg for å legge seg riktig vei ...
Føler meg som en hval på land inne i mellom jeg [&:]

ORIGINAL: Tussi75

Ja ,jeg blir anpusten av det minste spesielt de dagene lille  gutt har bestemt seg for å legge seg riktig vei ...
Føler meg som en hval på land inne i mellom jeg [&:]

grattis med 600 innlegg [:)]

Det er ille, jeg blir også andpusten av å ikke gjøre noe, sitter der plutselig og kjenner det snører seg godt i brystet. Det føles ut som om noen stjeler luft fra meg!!

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Det er ille, jeg blir også andpusten av å ikke gjøre noe, sitter der plutselig og kjenner det snører seg godt i brystet. Det føles ut som om noen stjeler luft fra meg!!

Ja, det er jo faktisk det som skjer[;)]  Du må jo dele oksygenet med den lille - og i tillegg har du mindre plass til lungene..  Føles sånn her også , jah[&:]

Ja kjenner GODT til dette problemet.. Spesiellt om jeg er noen lunde mett..da klarer jeg så vidt å stå oppreist i mer enn 2min[:'(]

Back
Topp