komt hjem igjen

wilma

Glad i forumet
[:)]hei igjen,nå har vi kommet hjem fra 3 ukers teltur i Europa.Turen startet ikke så bra da jeg fikk brystbetennelse første dagen og måtte til sykehus i tyskland,jeg hadde feber og var "knutete"på det ene brystet,legen sa at jeg måtte kjøle brystet ned(trodde jo mannen var gal,har jo kun hørt om varme her hjemme)gjerne med isklumper og så fikk jeg hodekål som de kjevlet før det ble lagt rundt hele brystet,for en utrolig virkning etter 20 min var alt vondt forsvunnet og jeg var et nytt menneske,gikk med kål på i ca.2 dager til, da var alle knuter helt borte.Ellers har vi vært i Østerike,Italia,slovenia,tjekkia og danmark har hatt en utrolig varme den første uka,ellers mer normalt med regn og rundt 20 grader.Pjokken har klart seg veldig godt på tur,han har sovet i vogna og jeg har matet noe mindre enn normalt på nattestid,så det har vært godt å sove litt lengre økter.Det var godt å komme hjem igjen til stellebord og bedre stoler å sitte å amme i ....[;)]

Hørtes ikke godt ut...godt at kålen hjalp da....et nytt tips[:D] Velkommen hjem igjen...[:D]

Jeg brukte kål når melka skulle forsvinne, hadde ikke så god virkning og jeg gadd ikke bruke det flere dager. Men det var bra det virket på deg.

Kan tenke meg du var litt glad å komme hjem, det er alltid deilig å være på ferie...

Velkommen hjem!! Godt å høre at du ble kvitt brystbetennelsen så fort![:D]

Velkommen hjem!!!
Imponert over at dere har tatt med dere en liten baby på 3 ukers telttur[:D]

Ja jeg er også imponert, tror ikke jeg hadde gjort d! Hørtes ikke godt ut med den brystbetennelsen[:@] Velkommen hjem[:)]

Back
Topp